Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tradera vinst fungerar inte?

Produkter
(logga in för att koppla)
Skickade förfrågan om borttagning av negativ omdöme, nästa steg är att skicka den tillbaka... Håller tummarna...

En säljare med 97% positiva omdömmen och bara två negativa det senaste året hade jag inte tvekat att köpa av.

Och ja, om en köpare hör av sig två veckor efter att han har fått sin vara och påstår att den inte fungerar skulle jag också tycka var skumt.

Det negativa omdömmet var dock på sin plats. Förhoppningsvis är han mån om sitt rykte och tar tillbaka blixten mot ett tillbakadraget omdömme.

näe men en som skriver objektiv istället för blixt, och i övrigt skriver så man knappt kan förstå... känns inte seriöst... nu verkar ju allt kunna lösa sig iaf!

Tänkt på det men det löser inget faktiskt... Han fick ju en tankeställare, det räcker. Tror inte att han skall lägga upp fler "objektiv" utan att testa dem först :)

Köpte en sb600 som gjorde jobbet jag skulle ha den till ;)

Tack för ert stöd i alla fall

Tänk på det men det löser inget faktiskt... Han fick ju en tankeställare, det räcker. Tror inte att han skall lägga upp fler "objektiv" utan att testa dem först :)

Köpte en sb600 som gjorde jobbet jag skulle ha den till ;)

Tack för ert stöd i alla fall

Det handlar inte om tankeställare utan att varna andra.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar