Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
trådar försvunnit?
- Trådstartare Peter.H
- Start datum
Nome Nescio
Aktiv medlem
Snälla fotosidan, ta inte bort hela trådar.
Rensa ut det som är olämpligt, skriv en komentar om att nu ändrat i inlägget. Lås sedan tråden.
Men ta inte bort hela tråden. Det kan finnas viktig/intressant information som kan vara bra för framtiden.
Rensa ut det som är olämpligt, skriv en komentar om att nu ändrat i inlägget. Lås sedan tråden.
Men ta inte bort hela tråden. Det kan finnas viktig/intressant information som kan vara bra för framtiden.
Den här diskussionen hade varit omöjlig att redigera om - det hela handlade om ett specifikt upphovsrättsligt spörmål med en tidning, där trådstartaren gick ut med anklagelser men sedan gjorde upp med dem eller att det redde ut sig på annat sätt. (Och jag kan nog lova att det som sades i den diskussionen har redan sagt om och om igen i tidigare "dom snodde min bild"-trådar
Det beror helt på omständigheterna om vi raderar en tråd eller inte. Ibland har tex någon begärt att ta bort en tråd därför att man fått svar på sin fråga - men sådant raderar vi inte, då det kan vara intressant för andra.
Det är primärt trådar och inlägg där man går till angrepp mot någon eller något, ofta lite ogrundat, som vi kan tänka oss att radera. Ja man kan begära att få ett visst inlägg ändrat, men det är inte säkert vi bifaller.
Det beror helt på omständigheterna om vi raderar en tråd eller inte. Ibland har tex någon begärt att ta bort en tråd därför att man fått svar på sin fråga - men sådant raderar vi inte, då det kan vara intressant för andra.
Det är primärt trådar och inlägg där man går till angrepp mot någon eller något, ofta lite ogrundat, som vi kan tänka oss att radera. Ja man kan begära att få ett visst inlägg ändrat, men det är inte säkert vi bifaller.
Kontakta mig per mail om det där, jag känner inte till ärendet.lottae skrev:
jag tillväga för omprövning? Är omprövning möjlig?