Kristofer G
Aktiv medlem
För att vara lite gnällig:
H1D, inte HD1
H1D, inte HD1
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kristofer G skrev:
För att vara lite gnällig:
H1D, inte HD1
j3n5 skrev:
här kommer länk till bilderna. Klicka på varje modell för att komma vidare. Frågan var om bilderna med spindlar...
http://www.tv3.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=54&Itemid=306
Tycker spindelplåtningen också ser retusherad ut med uppljusning av iris och ögonvitor.Ja tack Jens! Här kan man ju tydligt se att den senaste plåtningen är väldigt tråkig enligt mig. Det är bara den första plåtningen som är retuscherad.
sflow skrev:
Jag kommer ihåg plåtningen med spindlar i amerikanska top model... och jösses så bra de var. Visserligen får man komma ihåg att den shooten låg betydligt senare i programmet och är förmodligen en anledning till att kvalitén är sämre nu.
.Z. skrev:
Har fortfarande inte sett programmet i fråga men det kan väl inte vara så oseriöst så att man tvingat modefotografer att använda Hasselblad?
Ingen seriös fotograf ställer väl upp med en utrustning han inte är van?
Antar att fotograferna använder H-blad i normala fall. Om inte annat så är väl detta program bara ett i raden av all skit som sköljer över oss...
//Larsa
.Z. skrev:
Har fortfarande inte sett programmet i fråga men det kan väl inte vara så oseriöst så att man tvingat modefotografer att använda Hasselblad?
Ingen seriös fotograf ställer väl upp med en utrustning han inte är van?
Antar att fotograferna använder H-blad i normala fall. Om inte annat så är väl detta program bara ett i raden av all skit som sköljer över oss...
//Larsa
Aludien skrev:
Ah, vad skönt o se kvinnor istället för barbiedockor. Däremot så hade man väl kunnat ta bort hudirritation av spindlarna och även fixat till kontraster och efterarbete. Men jag gillar att dom inte är sönderretuscherade i huden så de ser sådär plastigt hemska ut, man ser faktiskt en fräken eller två.