Efwa !
Inte kan du väl lämna lilla mig ensam med alla de andra i gruppen
Nej men jag förstår vad du menar.
Så fort man gör ett inlägg på fotosidan så kommer det alltid in en massa "jag vet bäst" och "ni borde skämmas" och liknande, som bara bevisar att Jantelagen fortfarande regerar på fotosidan. En massa personer som gömmer sig bakom sin internetuppkoppling och som absolut inte vill att någon skall komma med nya ideér.
Men jag känner så här Ewfa, att de som sabbar för andra , har själv stora problem, som de själva borde ta tag i.
Vi är nu 7 personer i denna gruppen och jag tänker INTE falla tillbaka till mina gamla vanor. Jag vill gå ner i vikt, inte för att bevisa för alla andra utan för att bevisa för mig själv att jag kan, och naturligtvis för min hälsa.
Vi kommer jobba med olika steg. Det första är att anmäla sig, det andra att bryta tre vanor.Därefter komemr vi (troligtvis jag) att publicera recept och goda råd ffrån dietister som jag känner och tränare som jag ochså har bra kontakt med. Har ju plåtat mycket motionsbilder så man har ju kontakter.
Vad jag vill säga Efwa, är, hoppa inte av, ge inte upp och låt "jantelagen" regera över dig (eller oss). Vi kan det här tösen, det vet jag om och vi alla finns vid din sida som stöttar dig och varandra.
BORT MED JANTELAGEN !!!!!!!!!
Niklas "storformat" Wibom
ps. Över 30 000 medlemmar och vi e bara 7 i gruppen? Apdåligt!
1.Niklas Wibom.
2.Johannes Hansson.
3.Hans Svensson.
4.Patrik Gamberg.
5.Efwa Blass.
6.Thomas Johansson.
7.Peter Larsson.