ANNONS
Annons

Tittar ni mest på album med tjejer i?

Produkter
(logga in för att koppla)

Brummelisa

Aktiv medlem
Hej!

Jag undrar hur ni andra tittar på bilder när ni kommer till en persons medlemsida.

Jag har för två veckor sedan skapat ett album som heter Ellen den enda bilden jag har där har visats lika många gånger som mina andra foton som jag har haft i några månader i andra album.

Jag har även precis laddat upp en bild till ett album som heter William och den får nästan inga tittare.

Jag skriver inte den här tråden bara för att få en massa tittare till mina bilder utan undrar hur ni väljer att titta på bilder när ni bara ser vad albumen heter. Jag kan ju själv avslöja att jag ser först på album som har porträtt eller tjejnamn eller om det står att det är svartvitt.

Hur tittar ni?

/ Marcus

Jag kollar aldrig efter albumen eller vad albumen heter..jag kollar på bilden och sen om jag finner den intressant så klickar jag på albumet som bilden tillhör för att se fler.

Och självklart tittar jag gärna på tjejer :)

Senast ändrad:
Kim10D skrev:
Jag kollar aldrig efter albumen eller vad albumen heter..jag kollar på bilden och sen om jag finner den intressant så klickar jag på albumet som bilden tillhör för att se fler.
Precis så gör jag med.

F ö så tittar jag inte alls hellre på tjejer utan gärna på killar också:) Fast egentligen är det ändå bilden som är viktig inte könet och bilden ser man ju först om man hoppar över albumnanm:)

Fast då missar man ju alla bilder som inte har fått någon kommentar. Därför tycker jag bättre om http://www.fotosidan.se/gallery/listpic.htm?days=1&sort=ptime+desc&type=mb&commentsOp=eq&comments=0 (dvs Söka bilder/Nya kritikbilder senaste dygnet som ej fått kommentar),för att så många av oss som möjligt ska få kommentar/hjälp med våra bilder. Detta hindrar mig inte från att även titta på och kommentera bilder som redan fått kommentarer, men jag kollar först bilder utan kommentar och därefter bilder med kommentar.

Men, nu kom vi bort från huvudämnet. För mig spelar albumnamn (och bildtitel) mindre roll. Försöker oftast vara lite systematisk och titta på alla album uppifrån och ner i listan och på de bilder i albumet där bilden fångar mitt intresse.

/AnnaKarin

Jag tittar nästan uteslutande på bilder med hjälp av en sökning på nya kritikbilder. Sedan blir jag ibland intresserad av en fotograf och kollar in den närmare. Om album som innehåller bilder på kvinnor får fler besök än de med män tror jag beror på att det är fler män än kvinnor som besöker fotosidan (69 mot 10 inloggade just nu). Män betraktar hellre kvinnor än män, de flesta i alla fall. Det är något genetiskt, troligen fortplantningsbetingat ;-)

Jag tittar i stort sett aldrig på vad albumen heter så för min del har det ingen betydelse. Även jag använder mest funktionen för att lista nya kritikbilder och försöker då oftast gå igenom dom en och en för att så att säga ge varje bild en chans...

Jag brukar gå till de som skriver inläggen i forumen och titta på deras bilder och då brukar jag gå in i de olika "mapparna", men undrade hur ni hittar era bilder på fotosidan.

/ Marcus

Tjejer

Jag tycker att det verkar som att om det är en bild på en tjej så har fotografen i större utsträckning lagt ner mer jobb och energi på bilden än motsvarande en bild på en kille. Ofta så är det mer bilder på tjejer oberoende av om fotografen är tjej eller kille. Vet inte om jag har rätt men det är bara en känsla.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar