Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på pluggar till websidesexport för Aperture

Produkter
(logga in för att koppla)

ZinneD

Aktiv medlem
Ni som använder Aperture, vad har ni för tips på plugins för att kunna exportera bilder till fina webupplägg?

Jag använder för närvarande den enda inbyggda i Aperture och antalet teman är väldigt begränsade och ännu mer möjligheten att modifiera dem (iaf vad jag lyckas se).

Vad har ni för tips?

Det ser ensamt ut här Björn... :).

Jag har inte Aperture själv (kör Mac och har Iphoto som jag aldrig använder) utan har sålt mig till Adobe-träsket med LR, PS m fl. Jag roade mig dock med att googla på Aperture plugin gallery och det kom ett flertal läsvärda träffar tyckte jag.

Nu var väl inte det här något bra svar på din fråga kanske men det "lyfte" ju tråden iaf...... :)

Det ser ensamt ut här Björn... :).

Jag har inte Aperture själv (kör Mac och har Iphoto som jag aldrig använder) utan har sålt mig till Adobe-träsket med LR, PS m fl. Jag roade mig dock med att googla på Aperture plugin gallery och det kom ett flertal läsvärda träffar tyckte jag.

Nu var väl inte det här något bra svar på din fråga kanske men det "lyfte" ju tråden iaf...... :)

Onekligen ensamt :)

Ja, jag står då på andra sidan staketet och använder Aperture. Jag har givetvis också googlat en hel del på detta och fått diverse träffat men ändå inte så mycket matnyttigt. Mycket på nätet tas förgivet och även att det ska vara gratis men jag betalar gärna för mig och det gäller även för fina och väl fungerande templates för webexport.

Du nämnde att du hade hittat en del läsvärda träffar, skulle du då kunna dela med dig av dessa? Jag har som sagt inte hittat mycket vettigt hittills.

Om jag inte fattat dig helt fel så är det typ gallerier/gallerimallar som du är ute efter??

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto