Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tips på bästa bildhanteringspr & operativsystem till datorn
- Trådstartare mozes
- Start datum
madsochmarja
Aktiv medlem
mozes skrev:
Skulle gärna vilja ha hjälp med tips på bra bildhanteringsprogram till datorn,Jag undrar också vilket operativsystem till datorn som är bäst om man ska hålla på med foto i 1:a hand och vilket är det minsta ramminne som krävs.
Tackar på för hand
//Helena
Svår fråga, folk kommer att bitas i detta forum, men jag jobbar med mac och lightroom, har en bärbar och 1 gig ram, skulle säga att mer behövs, men jag klarar mig. kan bara säga att jag är mycket glad för mitt system och behöver sällant ( mycket sällant) Photoshop.
J.Paul
Aktiv medlem
Till Mac OS X finns det en mängd fina program som inte finns till PC, dessutom kan man ju köra Windows XP på Mac:arna så ska du skaffa en dator kan du med gott samvete köpa en Mac.
Jag har en MacBook Core 2 Duo 2,0 GHz och 1 Gb RAM. Jag använder mest Photoshop och ibland iPhoto, jag känner inte något direkt behov av ett bildhanteringsprogram. Photoshop kan gå lite trögt om man pressar datorn ordentligt, men det är inget problem, direkt. Vad som däremot kunde vara bättre är skärmen, bilden varierar beroende på hur man har ögonen eftersom betraktningsvinkeln är så dålig och det hade ju inte skadat om det var lite ljusstarkare.
Jag har en MacBook Core 2 Duo 2,0 GHz och 1 Gb RAM. Jag använder mest Photoshop och ibland iPhoto, jag känner inte något direkt behov av ett bildhanteringsprogram. Photoshop kan gå lite trögt om man pressar datorn ordentligt, men det är inget problem, direkt. Vad som däremot kunde vara bättre är skärmen, bilden varierar beroende på hur man har ögonen eftersom betraktningsvinkeln är så dålig och det hade ju inte skadat om det var lite ljusstarkare.
madsochmarja
Aktiv medlem
ta en titt på den nya imac, värkar att ha god prestanda, skärm och pris
J.Paul
Aktiv medlem
Allemyr
Aktiv medlem
http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?itemID=6515509
En sånn skulle jag absolut satsa på.
En sånn skulle jag absolut satsa på.