Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tipps på skrivarpapper
- Trådstartare Siba
- Start datum
Dan Petersson
Aktiv medlem
Canon Photo Pro = Dyrt men bra
Detta är det bästa papper som jag har provat men jag använder det bara till speciella bilder.
I fotoaffären kostar 15 A4 180 kr.
Detta är det bästa papper som jag har provat men jag använder det bara till speciella bilder.
I fotoaffären kostar 15 A4 180 kr.
bengtjakobsson
Aktiv medlem
Tänk på att ett visst fotopapper funkar olika bra till olika skrivare . Jag läste ett test i en tysk fototidning för ett tag sen , som jag minns det var t.e.x.Epson skrivaren Mer"kräsen" o funkade bäst med orginalpapper medan HP funkade bra med en mängd olika papper.Jag tror att det finns äldre forum med det ämnet.
Bengt
Bengt
Bengt
Bengt
John L
Aktiv medlem
Jag köpte en packe bestruket papper vid tillfälle.
Jag tycker det fungerar gott till högklassiga CD omslag och enklare bilder som man kanske vill visa upp för vänner och kollegor. Men till "riktiga" fotoutskrifter räcker det inte tycker jag. sedan har vi det där med hållbarhet. Är inte pappret avsett för lagring kommer det snabbt att åldras.
Jag tycker det fungerar gott till högklassiga CD omslag och enklare bilder som man kanske vill visa upp för vänner och kollegor. Men till "riktiga" fotoutskrifter räcker det inte tycker jag. sedan har vi det där med hållbarhet. Är inte pappret avsett för lagring kommer det snabbt att åldras.