Annons

Tidningen FOTO:s nya fotosida

Produkter
(logga in för att koppla)
Är det bara jag som har problem med att sajten är jätteseg? Kan ju inte var anågon direkt last på den än (när Fotosidan är seg har vi ivartfall många hundra samtidiga inloggade :)

Jag lyckades inte ladda upp en bild med Firefox, men med IE gick det.

Vykort är ju en kul grej, något vi vill ha här?
 
det gick inte att ladda upp bilder med Safari heller igår... en avatarbild lyckades jag dock få till... skumt...

Robert>> tack för tipset, hittade plasten i en papperskorg, men vidarebefordrar det till nån som bättre behöver det ;-)
 
clindh skrev:

Jag lyckades inte ladda upp en bild med Firefox, men med IE gick det.

hrmmm... IE avkodar bildtyp som image/pjpeg medans Mozilla, FF, Safari mfl ger image/jpeg.. mao ni gör inget fel utan det felas i implementeringen...

Mvh
Johan
 
Tidningen FOTO på webben

Vad skall man tycka?!

Vet att papperstidningen haft svåra ekonomiska problem, var på gränsen att läggas ned, så man försöker väl med nå't....

Ä det här rätta sättet att få vinst..på nåt sätt.???

/B
 
Hmmm, lite trist att man inte får se nånting när man sitter på jobbets nätverk med spärr mot embed och object-taggar. :-(

Om det bara är en introsida så skulle det uppskattas om någon kunde meddela URL:en till själva huvudsidan som förhoppningsvis är embed-befriad!

\P-O
 
Anders Geidemark i senaste Foto - vilken fotograf!!! håller även med honom i texten.

hemsidan? nja... för lite för pengarna.
 
Gepe skrev:
hemsidan? nja... för lite för pengarna.
Det kommer givetvis mera, de har ju precis startat.

Antagligen kommer man att kunna söka på alla tester i alla gamla nummer så småningom bl.a. det skulle vara mycket trevligt.
 
Om man bortser från artiklarna så har den precis samma funktion som Fotosidan. Det känns som att det inte behövs två fotocomunityn i sverige. Skulle inte fotosidan och tidingen FOTO kunna samarbeta instället? Dvs en artikel databas på fotosidan. Fast det kanske inte Allers vill gå med på...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.