Annons

Tidningen "Digitalfoto"

Produkter
(logga in för att koppla)
En annan viktig sak är att man brukar ha tillgång till stavningskontroll när man sätter en tidning och det har ju inte FS på sina forum. Dessutom är ju det ganska ok att språket i ett forum som detta skiljer sig från det tryckta... som i denna mening. Då kan man leva med lite stavfel eftersom man i vissa fall skriver i affekt eller under tidspress.

Det är helt på sin plats att kommentera en tidning som man inte tycker har varit 100% eftersom man trots allt betalt för den. Däremot tycker jag att det är lite lamt av folk att genast börja hacka och kommentera hur oviktigt ämnet är samt påstå att någon har tråkigt för att man skriver ett inlägg. Om man hade jämfört alla saker i livet på detta sätt vore det inte mycket som skulle få finnas kvar. Varför lägger man en massa pengar på fotoutrustning exempelvis när man skulle kunna hjälpa barncancerfonden och hindra lidandet för hundratals barn över hela världen?
Nu har jag dock, eftersom jag var tvungen att stavningskontrollera i Word, hamnat helt efter i diskussionen.
 
Det finns ju bättre tidningar, som faktiskt har svenska skribenter och följdaktligen svenska artiklar.

/Jeppe - tittar ner i marken och sparkar lite i grusen, samtidigt som han visslar lite lojt.
 
Jeppe skrev:
Det finns ju bättre tidningar, som faktiskt har svenska skribenter och följdaktligen svenska artiklar.

/Jeppe - tittar ner i marken och sparkar lite i grusen, samtidigt som han visslar lite lojt.

Kommer du på något exempel?

:)
 
Nu är vi ute på tunn is tycker jag :)
men för att säga högt det alla tänkte nu så är ju självklart den helsvenska "Kamera&Bild" den enda tidningen för oss här på FS..men konkurrans är väl aldrig fel och det är väl därför alla tidningar blir bättre o bättre oavsett om dom är översatta eller inte..själv så köper jag alla foto tidningar som ges ut i sverige även dom utländska (jobbet betalar)
och jag måste ju säga att den man längtar mest efter är ju faktiskt allt om digitalfoto eller som den döpts om till Kamera&Bild...(nu känner jag att jag nästan blir lite brun runt munnen :))
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.