Annons

thumbnails i portofolion

Produkter
(logga in för att koppla)

LaSvedesina

Aktiv medlem
Hej allihopa.

Jag har precis blivit guldmedlem och sitter nu med portofolion framför mig. Min fråga är hur man gör för att lägga in en liten thumbnail framför de olika mapparna jag lägger ut där. Just nu står det bara en text. Har sett att andra har det och skulle själv vilja ha det också eftersom det ser mycket snyggare ut.

Ciao Annika

Ladda upp tumnaglarna här. Sen går du in på respektive portfolioalbum och väljer ut vilken av de uppladdade tumnaglarna som skall användas.

Hej Jim
men om jag laddar upp dom där hamnar dom ju på första sidan. Eller? Jag vill att dom ska hamna på andra sidan. Alltså portofolio sidan.

Bara om du duttar i bocken som säger att de skall vara med där. De som inte har någon iduttad bock ligger bara "på lager" för att användas i dina album.

problem igen med att lägga ut thumbnails

Försöker lägga ut thumbnails igen i mina 2 senaste bildmappar i portfolion men det funkar inte.
Har skrivit i nummerordningen och dom är 9 och 10 och jag har klickat på lagrat men det funkar inte. Vad tusan gör jag för fel?.'

Har även bockat för nya bilder till filmrullen på nya sidan men det funkar inte heller
Ciao Annika

Har detta lösts sig? Har du lagt tumnaglarna på de andra så borde du ju kunna göra detsamma med de senaste.

har testat flera gånger men det vägrar att fungera :(
har ju numrerat dom i den ordningen jag vill ha. Kan det bero på att de 2 mapparna redan är gjorda för länge sedan och att det ligger bilder i dom?
Måste man göra thumbnailen först och sedan lägga i bilder?

Ciao Annika

himla mysko.
men jag fattar inte varför porträttet på linda har hamnat framför mappen fiskmarknaden.
Den bilden har ju nummer 6 och bilden på småfiskarna som man inte ser nu har nummer 9.

Jag testade bara och visste ju inte vilken tumnagel som tillhörde vilket album. Du får själv lägga rätt tumnagel framför rätt album,

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto