Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Thumbnails D200 i Adobe Bridge (PS CS2)
- Trådstartare Dan-Åke
- Start datum
Nickelas
Aktiv medlem
Vissa syns..
Hej,
Jag har samma problem, men endast på en del av filerna. Dessa får jag ingen preview på i bridge och en del av infon saknas också i file properties (Bit depth, dimensions, resolution i bridge).
Det var samma problem med d70. Är det ett problem med ACR? Ska man uppdatera den för bridge också?
Hej,
Jag har samma problem, men endast på en del av filerna. Dessa får jag ingen preview på i bridge och en del av infon saknas också i file properties (Bit depth, dimensions, resolution i bridge).
Det var samma problem med d70. Är det ett problem med ACR? Ska man uppdatera den för bridge också?
Dan-Åke
Medlem
Jag har faktiskt fått det att fungera nu. Uppdat Adobe Bridge till den senaste versionen (se adobes nedladdningssajt.)
Jag gjorde sen inte mer än att jag öppnade Bridge för sig utan att gå genom CS2. Då visade sig även NEF filerna som Thumbnails och nu fungerar det båda vägarna. Fråga mig inte hur men det funkar!! Det var väl någon form av aktivering..vad vet jag?
VH Dan-Åke
Jag gjorde sen inte mer än att jag öppnade Bridge för sig utan att gå genom CS2. Då visade sig även NEF filerna som Thumbnails och nu fungerar det båda vägarna. Fråga mig inte hur men det funkar!! Det var väl någon form av aktivering..vad vet jag?
VH Dan-Åke