Annons

Thom Hogan´s

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är säkert en mycket bra kamera och foto kurs för dom som inte har full koll på vad man kan göra med en kamera i D300'ans kaliber.

Tänk vad bra förspänt alla nybörjare har det idag, inte skulle jag haft något emot att haft tillgång till guldgruvor som dessa på -70 talet, det som tog mig 10 år att lära mig, kan man idag lära sig på internet på knappt en vecka, troligen ännu snabbare med böcker som dessa :)

/kent
 
Bokeh skrev:
på -70 talet, det som tog mig 10 år att lära mig, kan man idag lära sig på internet på knappt en vecka, troligen ännu snabbare med böcker som dessa :)

Fan va bra det är nuförtiden, alla göra lika proffsiga bilder som yrkesfotograferna! Hur lätt som helst!

Öh.. eller vid närmare eftertanke och efter att titta på bilderna i bildpoolerna...

N E J !

..eller så är det bara några som inte laddar upp bilder som har läst artiklarna på nätet lärt sig allt på en vecka..
 
Danlo skrev:

..eller så är det bara några som inte laddar upp bilder som har läst artiklarna på nätet lärt sig allt på en vecka..

Den meningen var inte enkel, eller så är jag väldigt trött, men jag förstår vad jag tror att du menar!

:)
 
Danlo skrev:
Fan va bra det är nuförtiden, alla göra lika proffsiga bilder som yrkesfotograferna! Hur lätt som helst!

Öh.. eller vid närmare eftertanke och efter att titta på bilderna i bildpoolerna...

N E J !

..eller så är det bara några som inte laddar upp bilder som har läst artiklarna på nätet lärt sig allt på en vecka..

Du blandar ihop teknik och konstnärlig talang, teknik kan dom flesta lära sig på en vecka, men konstnärlig talang är medfött, det går tyvärr inte att läsa sig till, därför hänger bla, jag här och inte på fina gallerier i NewYork :)

/kent
 
Senast ändrad:
Bokeh skrev:
Du blandar ihop teknik och konstnärlig talang, teknik kan dom flesta lära sig på en vecka, men konstnärlig talang är medfött, det går tyvärr inte att läsa sig till, därför hänger bla, jag här och inte på fina gallerier i NewYork :)

/kent

Just därför är det ingen ide att försöka lära sig. Inse fakta, vi är (nästan) alla loosers eller wannabees. När tekniken sitter så finns inget mer att hämta...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.