Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ta bort bild ur pool ?

Produkter
(logga in för att koppla)

janc

Aktiv medlem
Möjligen letar jag på fel ställe man jag hittar inte info om hur jag tar bort en bild ur en pool.

Det naturliga sättet för mig skulle vara att gå via mina album, välja att redigera bilden och där ha möjlighet att ta bort eller lägga till bilden i poolerna.

En väg som bör fungera:

Din sida -> Lagt X bilder i pooler -> (Välj vilken bild som ska plockas bort) -> Ändra poolkommentar/Ta bort ur pool -> Ta bort bilder ur poolen

Om du öppnar upp bilden i poolen finns en länk där du plockar bort bilden.

Bilagor

• pool.jpg
    pool.jpg
    12.5 KB · Visningar: 217
Om man la in bilden för ett par månader sedan, hur hittar jag den då så jag kan ta bort den? Jag har uppdaterat och gjort om en bild lite och vill lägga in den igen i samma pool, men det säger att bilden redan finns i poolen... Vad göra?

pupe skrev:
Om man la in bilden för ett par månader sedan, hur hittar jag den då så jag kan ta bort den? Jag har uppdaterat och gjort om en bild lite och vill lägga in den igen i samma pool, men det säger att bilden redan finns i poolen... Vad göra?
På "Din sida" finns en länk "- lagt XX bilder i pooler", där kan du lista de du lagt in.

Du kan också se det per bild om du går in via "Dina album"

Byter du bara bildfil behöver du inte lägga in den i poolen igen; den ligger där redan. Däremot går det inte att puffa upp en bild så den kommer med bland de nyinlagda igen. (Vi hade den möjligheten förutom men det missbrukades tyvärr för mycket så den är borta nu.)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto