Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
tävling
- Trådstartare osse26
- Start datum
ulltand
Aktiv medlem
osse26 skrev:
...idéer kanske?...
Lögn såg jag ngn som undrade hur man kan gestalta. Så det får bli mitt temaförslag.
Artificiell
Aktiv medlem
Re: Re: tävling
Uj, uj, uj, det blir en verklig utmaning!FILM) (ulltand skrev:
Lögn såg jag ngn som undrade hur man kan gestalta. Så det får bli mitt temaförslag.
od_foto
Aktiv medlem
Förslag:
Någon kommer upp med ett tema. De som vill postar i tråden inom tolv dagar. Den som satte upp temat bestämmer vem som har vunnit (enväldigt) och presenterar resultatet med motivation den fjortonde dagen.
Vinnaren lägger ut ett nytt tema på dag 15 (som då åter blir dag 1), och så rullar det på med tvåveckors-intervaller. Den som bestämmer tema ch vinnare får givetvis inte delta i just den tävlingen.
Alla bilder publiceras i tråden, så att alla kan se allt. Max en bild per deltagare.
Två omgångar skulle kunna pågå parallellt, så att man fick en ny tävling i veckan.
Ulf, skulle du vara beredd att börja med "Lögn"? Skriv en startdag i så fall.
Någon kommer upp med ett tema. De som vill postar i tråden inom tolv dagar. Den som satte upp temat bestämmer vem som har vunnit (enväldigt) och presenterar resultatet med motivation den fjortonde dagen.
Vinnaren lägger ut ett nytt tema på dag 15 (som då åter blir dag 1), och så rullar det på med tvåveckors-intervaller. Den som bestämmer tema ch vinnare får givetvis inte delta i just den tävlingen.
Alla bilder publiceras i tråden, så att alla kan se allt. Max en bild per deltagare.
Två omgångar skulle kunna pågå parallellt, så att man fick en ny tävling i veckan.
Ulf, skulle du vara beredd att börja med "Lögn"? Skriv en startdag i så fall.