Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Systemkamera under 3000 kr
- Trådstartare Punkk
- Start datum
interpix
Aktiv medlem
Punkk skrev:
Gunnar Olssons Foto på Hornsgatan i Sthlm säljer ut Samsung GX-1L med 18-55:an för 2999 kr denna vecka!!
Vilket bra pris! Kan den motsvara Pentax DL2? Behöver ersätta min istD någon gång men något litet.
Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
Ja, Samsung GX-1L är samma som Pentax *ist DL2 - med Samsungs egen Digimaster Pro mjukvara för råformatsomvandling (Samsungs PEF format är ej kompatibelt med Pentax egen råformatsomvandlare).
När jag tänker på saken, varför gör inte Samsung ett SEF? (Samsung Electronic File). Det skulle undvika mycket förvirring... fastå andra sidan, de satsar nog helt på DNG i framtiden.
Hälsar
R
När jag tänker på saken, varför gör inte Samsung ett SEF? (Samsung Electronic File). Det skulle undvika mycket förvirring... fastå andra sidan, de satsar nog helt på DNG i framtiden.
Hälsar
R
F.Eliasson
Aktiv medlem
Vadå patetiskt? Vad är det med er? Det är väl jättebra att de kränger den billigt. Fatta alla som står och tvekar och tycker att systemkameror är för dyra, generellt sett. Hade jag inte redan en kamera jag är nöjd med så skulle jag tjakka den direkt.
Punkk
Avslutat medlemskap
F.Eliasson skrev:
Vadå patetiskt? Vad är det med er? Det är väl jättebra att de kränger den billigt. Fatta alla som står och tvekar och tycker att systemkameror är för dyra, generellt sett. Hade jag inte redan en kamera jag är nöjd med så skulle jag tjakka den direkt.
Förlåt, jag var lite otydlig. Jag tyckte Adams inlägg med spekulationer om Experts försäljningssiffror var patetiskt.
Fogel70
Aktiv medlem
Är ute efter en kompakare kamera som backup till K10D.
Har länge väntat på ett erbjudande på *ist DS eller GX-1S som har fler autofokuspunkter och bättre sökare än *ist DL/GX-1L, men GX-1L för detta pris är svårt att motstå. Det får bli ett besök hos gofoto efter jobbet.
Tack för tipset.
Har länge väntat på ett erbjudande på *ist DS eller GX-1S som har fler autofokuspunkter och bättre sökare än *ist DL/GX-1L, men GX-1L för detta pris är svårt att motstå. Det får bli ett besök hos gofoto efter jobbet.
Tack för tipset.
perstromgren
Aktiv medlem
interpix
Aktiv medlem
Punkk
Avslutat medlemskap
Fogel70 skrev:
Är ute efter en kompakare kamera som backup till K10D.
Tack för tipset.
Hur gick det, blev det ett köp? Tror att det stod att dom hade 22 st eller nåt, undrar hur långt dom har räckt?