Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sveriges vanligaste fågel, suddmesen
- Trådstartare pallep
- Start datum
yens
Aktiv medlem
Bakglada. Var på gården o fota lite med macrot när en Glada svepte över
Haha, bakglador och bakhökar och bakvråkar och bakörnar är några av de vanligaste fåglarna i mina kataloger... Av någon anledning verkar de inte sugna på att flyga mot mig utan gillar från mig bättre... Rolig bild och framförallt väldigt träffande namn på fågeln!!
ztenlund
Aktiv medlem
Haha, bakglador och bakhökar och bakvråkar och bakörnar är några av de vanligaste fåglarna i mina kataloger... Av någon anledning verkar de inte sugna på att flyga mot mig utan gillar från mig bättre... Rolig bild och framförallt väldigt träffande namn på fågeln!!
Det är väl allmänt känt att fåglar är utrustade med en inbyggd kompass där nord kraftigt repelleras av kameraobjektiv varför fågeln omedelbart visar bakdelen när ett objektiv närmar sig.
FilipAhlander
Aktiv medlem
JohanIsacsson
Ny medlem
chrissan82
Aktiv medlem
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
chrissan82
Aktiv medlem
stahlstierna
Medlem
Rolig tråd! Jag funderade själv på ngt dylikt över tack vare min frustration över dessa småfåglar (som jag så gärna vill ta bra bilder av...) men som ena ögonblicket är där, och nästa bara är borta.
Snabba små rackare.
Well... Här är en av många Suddmesar från mig.
Snabba små rackare.
Well... Här är en av många Suddmesar från mig.
Bilagor