Macroscian
Aktiv medlem
Vad kallas detta på svenska?
Beskrivning från Canon USA:
Jag ser ibland enskilda återförsäljare som talar om produkter som packats upp, använts och returnerats men saknar i Sverige motsvarande som servats och garanteras av tillverkaren.
Förmodligen saknar jag helt enkelt ett allmänt känt nyckelord för att hitta fram till detta!
Beskrivning från Canon USA:
Here's what we qualify as a refurbished product here at Canon:
Products are returned to Canon for a variety of reasons, including overstock balancing, miscellaneous returns from retailers, suspected mis-operation, and minor damage to the box. The products that are serviced have undergone rigorous function and cosmetic inspections by trained Canon technicians and fully meet new product operational specifications and selected cosmetic standards established by Canon U.S.A. Inc. These refurbished products must pass a comprehensive quality assurance inspection before final packaging and shipment to customers.
Our refurbished products carry a one year limited warranty.
Jag ser ibland enskilda återförsäljare som talar om produkter som packats upp, använts och returnerats men saknar i Sverige motsvarande som servats och garanteras av tillverkaren.
Förmodligen saknar jag helt enkelt ett allmänt känt nyckelord för att hitta fram till detta!