Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"Subculture"

Produkter
(logga in för att koppla)

ulli

Aktiv medlem
Har undrat lite över varför "subculture"-poolen endast är till för modellfoto. Borde det inte finnas en liknande pool där man kan lägga likartade foton men som inte innehåller någon människa?

Ok, då förstår jag. Då är det ju klart att det ska vara en pool för bara modellbilder. Men man kankse skulle kunna starta en till pool med lite "alternativa" saker?

Ja jag håller med Daniel här helt klart - poolen Subculture är perfekt som den är nu.
Det finns ju utrymme att lägga upp alternativa bilder i t.ex bildkritik eller nån av de andra polerna.
Att Subculture håller sig med endast alternativt modellfoto tycker jag är mycket bra och hoppas att det kommer att förbli så.

-Kanske en ny pool är vad du söker, med liknande tema men inte inriktad på modeller.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto