ANNONS
Annons

Stulna bilder publicerade på kommersiell hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)
Riktigt intressant tråd att läsa.
Inte ofta jag läser långa trådar här som egentligen inte "rör mig" just nu iaf.

Men är nyfiken på hur det går och vad det är för företag :-D

Lycka till!

Håller tummarna för dig och all cred till dig för uppdateringarna till oss på fotosidan.

Michael - Följer med stort intresse -

Riktigt intressant tråd. Håll den uppdaterad så fort du får något svar eller får veta mer. Det här är mer spännande än CSI!

Jösses. Det är sånt här som gör att jag inte ens tänker leta efter mina bilder på nätet. Jag skulle avlida på kuppen, vilket ju inte är värt pengarna man (kanske) kan få.

För de som eventuell tror att tråden dött ut så kommer här ett livstecken.
:)

Ärendet lever i allra högsta grad, men det är en lång och segdragen process, så ännu har jag inte så mycket att meddela. Väntar på rättegång, men den kommer förmodligen inte äga rum förrän framåt hösten som det ser ut nu.

Lovar dock att uppdatera när det finns mer konkreta saker att rapportera om.

Nu är vi nog många som är nyfikna som bara den. Hur har det gått? =)

Sånt här slutar nog oftast med förlikning, och jag gissar att en del av de förlikningsavtalen innebär att parterna inte berättar om resultatet. Det är ytterst sällan vi fått veta hur det gått i de fall som kommit upp här på FS :)

Jaha, det är ju trist om det slutar så här... :(

Kan man få en fingervisning åtminstone, om det har slutat i förlikning eller ej? Utan att för den delen avslöja några detaljer om själva resultatet.

hur går det?

För de som eventuell tror att tråden dött ut så kommer här ett livstecken.
:)

Ärendet lever i allra högsta grad, men det är en lång och segdragen process, så ännu har jag inte så mycket att meddela. Väntar på rättegång, men den kommer förmodligen inte äga rum förrän framåt hösten som det ser ut nu.

Lovar dock att uppdatera när det finns mer konkreta saker att rapportera om.

Nu är det nästan ett år sedan du skrev.
Hur har det gått?

mvh P

Ohh, jag började läsa tråden idag efter att den hamnade en bit upp på senaste-listorna. Jag hoppades in till sista post att få se att hon vunnit målet. Hoppas vi får något livstecken inom kort! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar