Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Studio/Ateljé i Kalmar

Produkter
(logga in för att koppla)

Liax

Aktiv medlem
Är det någon som vet ifall det finns möjlighet att billigt (är student) hyra studio eller ateljé i Kalmar. Är väldigt sugen på att ta lite studiobilder nämligen.

/Joakim

P.S. någon som vet ifal Kalmar Fotoklubb har tillgång till studio. Deras hemsida funkar tyvärr inte så bra.
 
Hej.

Jag tror inte att kalmar Fotoklubb har någon studio, men jag vet att man kan få låna utrustning om man är medlem.

Prata med ordförande Göran Erlandsson som arbetar på Expert Skotte Foto på Storgatan så kan du få närmare besked.
 
Hej Igen.

Jag ska träffa Göran Erlandsson på måndag och då ska jag fråga honom hur det ligger till med en studio i Kalmar.
Även jag är intresserad av det.
 
Okej, låter bra. Får se om jag själv hinner förbi expert själv under morgondagen.

Är rejält sugen på att ta lite studiobilder nu, har några bra modeller på lut dessutom!

/Joakim
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.