Annons

Studikurs i Malmö ??

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej alla,

Fotosidans studio-kurs är inte något själv ändamål, utan det är bara så att det är den enda jag sett.

Är med på alla varianter, bara det blir en kurs där man får lära sej mer OCH prova på OCH se hur de olika bouncers, beuty dishes och allt annat som man inte själv har (ännu?!?) funkar.

Så är det någon som känner någon villig fotograf, kolla och kom tillbaka hit till forumet.

// Conny
(som längtar efter att få gå på kurs)
 
Det må så vara.
Det betyder inte att det är ett vettigt alternativ för de flesta av oss. Betänkt bara den kostnadsökning det innebär att kursen hålles långt ifrån ens bostadsort.

/ep
 
Count me in. Skulle vara trevligt att Sveriges mest expansiva område får lite aktivitet på detta området också ; )
 
Ja, jag är som sagt på om tid och så blir genomförbar för mig. Skulle gärna ta på mig att hjälpa till med arrangemanget men den tiden finns bara inte just nu.
Om någon kunde göra det vore det dock otroligt uppskattat och jag är inte främmande för att vi som anmäler oss lägger en (mer eller mindre) symbolisk summa till den/de som sätter ihopa alltihop också för att se till att något händer. Det har snackats länge nu men det krävs någon som tar tag i det.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.