Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stora inkjetutskrifter i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

timeUnit

Aktiv medlem
Hej!

Jag letar efter någon som kan skriva ut på ca 70 cm brett papper i "superkvalitet" i Göteborg. Har kontakt med Pictoform, men vill gärna kolla andra också.

Gissningsvis har de en Epson 9800 eller motsvarande maskin från HP.

Några tips?

Elitdekor i göteborg har printrar för detta öndamål, tror även informtrycket har det, Jag kan dock inte svar på deras prisnivå.

MVH Jan

timeUnit skrev:
Hej!

Jag letar efter någon som kan skriva ut på ca 70 cm brett papper i "superkvalitet" i Göteborg. Har kontakt med Pictoform, men vill gärna kolla andra också.

Bättre än Pictoform hittar du nog inte. Kanske billigare, men inte någon som gör ett bättre jobb. Hans och Chia som finns bakom pictoform är bland de bästa i Sverige på detta.

Stefan

Re: Re: Stora inkjetutskrifter i Göteborg

stefohl skrev:
Bättre än Pictoform hittar du nog inte. Kanske billigare, men inte någon som gör ett bättre jobb. Hans och Chia som finns bakom pictoform är bland de bästa i Sverige på detta.

Stefan

Jo, jag vet... och dessutom känner jag dem lite grand. De har en förståelse för bilduttrycket som jag tror många saknar.

Nu känner jag mig nästan lite "otrogen" som kollar alternativen! ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar