matnyttige
Aktiv medlem
Väl talat Christian.
Det är mänskligt att fela men gudomligt att förlåta.
Bilderna är ju borta nu också, eller?
Det är mänskligt att fela men gudomligt att förlåta.
Bilderna är ju borta nu också, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helena skrev:
Dessutom sa gar man inte riktigt till polisen. Man ar medlem i Svenska fotografers riksforbund eller association of photographers sa att man kan fa legal hjalp!
timlu skrev:
Det finns dom som varit medlemmar i år och aldrig skrivit ett inlägg, aldrig givit bildkritik och aldrig laddat upp en enda bild men ändå går in och tittar på varenda bild man har i galleriet. Det är lite suspekt beteende tycker jag.
appel79 skrev:
Dåligt kanske man inte sover, men oftast så lägger man ut bilder på FS som man är nöjd och stolt över. Skall då någon som bara tar en bild få credits för den?
i c o n skrev:
Min kritik var i alla f riktad åt gratismedlemmar som inte engagerar sig, som inte skriver i forum, publicerar bilder eller kommenterar.
Dvs, sådana där mysko typer som är å går igenom hela ens galleri och alla andras gallerier och kanske gör nått något olovligt
mackan skrev:
Det här tog mig två år att genomdri... vinning, lekt med bilderna. Det är skillnad.
Men likväl:HDFS) (KGS skrev:
Grattis, men då var motparten ingen finnig tonåring, som utan ekonomisk vinning, lekt med bilderna. Det är skillnad.
Det tror inte jag heller.HDFS) (KGS skrev:
Jag tror inte en stämning av grabben skulle ge nåt alls.
Men det skulle vara intressant, för det går säkert att bevisa att han laddat ned bilderna på sin dator och lagt upp dem på andra sajter. Men för det krävs en polisutredning.Bara att bevisa att det är han o inte hans gemena granne eller bror som begått brottet kan bli svårt nog o då sitter man där med rättegångskostnader att betala...