Annons

Stockholmsträff!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack allihop för en jättetrevlig kväll! Christel, du är så rolig att umgås med... man får ju skrattkramp av dig! Och Christian, tack för "terapisamtalet".. *fniss*. Du är en underbar människa, vill ((((kraaaama)))) om dig för det! :))) (Nä just det, i Sverige är vi stela, vi gör inte sånt!)

Ni är förresten jättetrevliga allihop, och det var en kul kväll! Roligt att se era foton också, och jag dör av spänning att få se Christels bilder på grimastävlingen och när Janne dansade på bordet! :-D

Här är mina bilder som blev någorlunda sevärda:

Fotosidanträff
 
Foton!

Kul att se allas foton från träffen igår.. här kan ni hitta mina foton från kvällen

Jag tänkte låta dem ligga ute någon vecka.. vill ni att jag ska plocka bort något foto är det bara att hojta till!

Tack för senast!
 
*Puh*

Nu är även jag färdig med mina bilder från träffen.
jag kunde ju inte låta bli att göra med dom som jag brukar med bilder på min dotter; skriva lite text och göra en liten bildberättelse.

jag fnissade högt för mig själv när jag pillade ihop den, men om nån känner sig offended så ropa till så fixar jag det.
påpekar dock att det mesta är bara på skoj och med hjärtat på rätta stället. ;o)

jag lattjade lite (kan ju aldrig låta bli), så därför är vissa bilder s/v med sepiaton.. (gillar sånt).. men anledningarna till varför, varierar väldeliga. (men tänk vitbalans så vet ni anledningen till några)

http://www.estethia.com/fotomys/

ni andra som lagt in bilder redan: skitfina juh!!
se där, där står jag mig slätt, trots att jag hade "störst och bäst" kamera.. (väl?)
*ler*

tjo!!
/Christel

Ps.
om nån undrar över mina bildhistorier jag nämde först (dom jag gör på min dotter), så kan nyfikna kika här, här eller här.
Ds.
 
Haha nu fick jag mig ett gott skratt! Lindas härliga fish-eye-bilder och så grimasbilderna som Christel fotade... hahaha... så KUL! Roligt med berättelse till också!

Tack! :)

~Kriss~
 
Re: *Puh*

Estethia skrev:
Nu är även jag färdig med mina bilder från träffen.
jag kunde ju inte låta bli att göra med dom som jag brukar med bilder på min dotter; skriva lite text och göra en liten bildberättelse.

jag fnissade högt för mig själv när jag pillade ihop den, men om nån känner sig offended så ropa till så fixar jag det.
Haha! Kul texter till bilderna tycker jag som inte ens var med...
 
Vansinnigt roliga bildtexter och många bra bilder. Förutom ... jaja, jag bjuder på det

Bra gjort Christel! :)
 
Faan vad kul, en riktig höjdarafton!

"Aldrig har så många rutor tagits av få objekt, och av så mycket färre fotografer."
 
arleklint skrev:
Vansinnigt roliga bildtexter och många bra bilder. Förutom ... jaja, jag bjuder på det

Bra gjort Christel! :)

tackar! :eek:D
och du är en bra skön kille som inte bangar för humorbilder på dig själv. *sånt gillar jag*
så kanske övriga gänget oxå är, hoppas jag, för jag hade ännu roligare än bilderna visar! ;oD

-bla, bla, blö. nån som förstår vad jag menar? jag är nog lite trött så här på kvällskvisten dagen efter.. ;o)
*lägger ner och går å nannar kudden*

g´natt everyhopa!
Zzzz...
 
Jag tyckte jag hade en ganska stor kamera. Jättekul bilder, bara ledsen att jag missade Janne's "Dans". hehehe

/David
 
jfahlstrom skrev:
Faan vad kul, en riktig höjdarafton!

"Aldrig har så många rutor tagits av få objekt, och av så mycket färre fotografer."

hehe japp (slänger jag snabbt ur mig, innan jag hoppar i säng), men jag missade att pilla på ditt IR-filter! *gräääm*
du kanske kommer tillsammans med ditt filter nästa gång det är träff, månne?

go'natt!
Zzzz..
 
Alla får givetvis vara med :) Det blir säkert fler träffar. Välkommen att hänga på då. Håll ögonen öppna i forumet bara.
 
Estethia skrev:
hehe japp (slänger jag snabbt ur mig, innan jag hoppar i säng), men jag missade att pilla på ditt IR-filter! *gräääm*
du kanske kommer tillsammans med ditt filter nästa gång det är träff, månne?

go'natt!
Zzzz..

Anders W och jag kollade lite och tog ett par provskott, men ljuset var ganska risigt så det var inte mycket att se.

Om det blir någon spinn off på kycklig och vin i gräset på djurgården i augusti så är läget bättre för ir-demo. Det skall vara lite gröngräs och det ska va' något att ha.
 
jfahlstrom skrev:
Om det blir någon spinn off på kycklig och vin i gräset på djurgården i augusti så är läget bättre för ir-demo. Det skall vara lite gröngräs och det ska va' något att ha.

jaa! vicken bra idé!! kyckling och vin på djurgården!! *nostalgi*
jag är definitivt med! :eek:D
 
Det låter som en himla bra ide'. Vi som har några mil att åka skulle uppskatta om det var en Fredag/Lördagkväll.
 
Lite väl lång väntan från den sjätte februari, men inte mindre kul för det! Härliga bilder ni har lagt upp - jag kanske ska fixa till något också, men just nu bifogar jag en två-bilder-i-en som dessutom består av fem bilder...

Den övre togs kl åtta och den undre kvart i tolv.
 

Bilagor

  • fs-bild.jpg
    fs-bild.jpg
    43.5 KB · Visningar: 180
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.