Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholmsträff!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jaha ja.

På grund av strejken fick vår skola flytta ett evenemang för barn och föräldrar. Först nu kopplade jag att det krockar med vår foto-öl.

Hur mycket jag än gillar fotografer - i konkurrens med lågstadiets stora vårshow väger ni lätt.

Kommer jag alls så kommer jag senare än planerat.

Om vi inte syns, ha det så kul.
 
Jag har en spillans fotoryggsäck som jag inte behöver. Det är en svart ryggsäck med en löstagbar fotoväska i botten. Den har en påsydd logga "Canon EOS"

Om Du behöver en sådan så blir den din i kväll för 200:-

Skall jag ta med den?
 
Ta gärna med ryggan. Jag är intresserad att titta på den.

Är det fortfarande 17.30 och medis som gäller?
 
Alltså VILKET öltält är det vi skall träffas vid? Det i mitten längst fram eller längst bak? Det kan nog vara rätt tjockt med folk öhh.. eller?
 
arleklint skrev:
Jag har en spillans fotoryggsäck som jag inte behöver. Det är en svart ryggsäck med en löstagbar fotoväska i botten. Den har en påsydd logga "Canon EOS"

Om Du behöver en sådan så blir den din i kväll för 200:-

Skall jag ta med den?

Japp gör så. Är också intresserad.
 
Hmmm, låter kul det där med en träff. Är uppbokad på annat håll men om det inte drar ut alltför mycket så kanske jag droppar förbi lite senare. Bor precis vid Medis så det är på vägen hem s.a.s.

// Danne
 
Jalong skrev:
Vad kul ni har där borta på baksidan. Varför ska Sth ligga så avigt till?

Baksida? Möjligen slagsida... men nu när det kommit olja på hela framsidan (sydkusten) får man hålla tillgodo med det näst bästa... :)

PS. Sitter i Gamla Stan och vinkar med min skånska flagga...
 
Jag förmodar att fler än jag kommer att ha kamera med, så denna tråd kommer sannolikt att fyllas på med lite bilder vartefter.
 
Jepp, min är med i väskan.
Och IR-filtret för de som är nyfikna att se det osynliga ljuset.

Det är varmt, lagom vind och åska i luften.
Ypperligt läge för kall pilton.
 
Hej!

Har en kund aktivitet på Djurgården idag (dvs att jag kommer få min beskärda del av bränboll :), men skulle gärna komma förbi om det inte drar ut på tiden för mycket. Har någon koll på hur länge ni kommer att vara kvar?

hoppas vi ses i kväll...

/Ivo
 
En bild från kvällen träff. Tyvärr var jag för trött och utarbetad för att orka så länge. Längtar efter nästa träff.

Från vänster: Christian Wettergren, Linda Andersson, Robert Tibom och Anders Ånell

/magnus
 

Bilagor

  • 118-1840_img.jpg
    118-1840_img.jpg
    41.8 KB · Visningar: 338
och så Fanny irving, Kjell Franzén och Janne Arleklint
 

Bilagor

  • 118-1811_img.jpg
    118-1811_img.jpg
    33.9 KB · Visningar: 352
och så Janne (igen), Christoffer W, David Fält och Marcus Johansson
 

Bilagor

  • 118-1812_img.jpg
    118-1812_img.jpg
    36.3 KB · Visningar: 336
och så jag.. :)

Några till var med, men fastnade inte och andra som Cristel tillkom efter jag gått
 

Bilagor

  • 118-1854_img.jpg
    118-1854_img.jpg
    38.4 KB · Visningar: 317
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.