Annons

Stockholmsträff den 28 augusti!

Produkter
(logga in för att koppla)
vädret

Jaha, och vad ser man när man blickar ut mot kaknästornet.... Regn!
Ja vad annars vi bor ju i Sverige.
Men är det någon som har en idé på vart vi kan ta vägen i morron?
 
....jag som skall på grönan ikväll och ha femkamp med jobbet. Man får ju hoppas att det klarnar upp. Efter regn kommer sol som man brukar säga.

/*positivt tänkande David*
 
*läser väderleksrapporten*
stockholm: halvklart, ca 20 grader..

hmm. det kan alltså nog gå bra ändå. *optimist*
men bra är väl om man kan ta sig nånstans, ifall att.
är båt över till slussen en bra lösning tycker ni? själv har jag dålig koll men hänger på, vart vi än tar oss.. ;o)
 
Jag kommer, *kanske*. Skulle vara skoj att träffa likasinnade, och se FS's profiler i verkligheten.
Jag börjar förbannat tidigt på fredagen så det hela beror på hur trött jag känner mig (och på vädret;-).

/Micha
 
Finns det nån hemtam 08:a som vet om det går nån buss eller nåt från centralstationen mot djurgården??

/Maria
(Uppsalabo som inte vill komma vilse i storstaden ;) )
 
Båt till Slussen tror jag är ett bra alternativ om vädret går emot oss, men jag har bokat bra väder, så det blir inga problem ;)
 
Är det någon trevlig krog eller nåt som gäller för förtäring, eller är det fortfarande picknick som är på.... med andra ord, bör man gå förbi en mataffärr på vägen.

Men det känns inte riktigt som picknick väder, även om det skulle vara halvklart.
 
Vi kör picknicklinjen. Det är lite sent att ändra nu med så många inblandade. Ändrar vi oss så gör vi det på plats och tar då förslagsvis båten till Slussen.
 
Om ni blir lite realistiska och inser att sommaren är över hänger jag gärna med!
(Och går på ett hyfsatt ställe):)

Mosebacke kanske? Då kan man vara ute/inne...
 
Senast ändrad:
AlexandraX skrev:
Om ni blir lite realistiska och inser att sommaren är över hänger jag gärna med!
(Och går på ett hyfsatt ställe):)

Mosebacke kanske? Då kan man vara ute/inne...

Strålande idé.

Gräsmattorna på Djurgården intill bron är fulla av fågelskit stora som cigarettfimpar. Någon typ av gäss i mängder som tagit över och går och äter och skiter.

Men vi börjar på Djurgården.
Vad sägs om trappan nedanför Nordiska som absolut hållpunkt? Så att alla nytilkomna hittar rätt folk.
 
Fan Christian. Jag förväntade mig dig...dyka upp..och allting. Men jag fixar gärna med våra utomstående medlemmar. Om vi skulle bli en del framför statyn. Så finns jag där någonstans.
Eftersom jag kommer finnas tillgänglig med diverse hjälpmedel på Torsdagen.
//David
 
jag kommer finnas tillgänglig för ALLA under torsdagen, Om det är någon som behöver den minsta hjälp....Så finnns jag till.
 
... Och vädret ser ju lovande ut, i alla fall nu på morgonen. Jag är nog där redan vid 1700-1715.

Måste klura ut var att köpa lite käk att ta med.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.