** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholmsträff den 28 augusti!

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi träffas: Utanför Nordiska muséet kl 18.00
Telefon Janne Arleklint: 0708-669612

Janne Arleklint
Christel Eldrim
P-O Gråd
Fredde Ahlström
Dan Löfquist
Peter Werner
David Feldt
David Molarin
Tobias Kuru med familj
Maria Mattiasson
Fredrik Kols
Per Davérus
Kjell Franzén
Linda Andersson
Mats Gustavsson
Sten Moberg ?
Olle Bjernulf
Andreas Hemb
Maria Berg
Micha Persson
Peter Werner
Alexandra Pettersson
Pekka Ronkainen

Senast ändrad:
Estethia skrev:
två stycken maria berg?

det är kul med flera tjejer, men måste dom heta likadant? ;o)

nog för jag ibland kan vara lite kluven men inte så delad ;-)

Jag kan nog tjuvlåna en filt på jobbet jag oxå, om någon vågar så går det bra att dela med mig.

Man bör nog ta med sig nåt paraply eller regnställ, för att det har börjat regna på den kungliga ön. Jag tar med min regnställ, man kan även sitta på den.

/David *pölman*

men om det regnar, kan man inte ta sig bort över till slussen då och söka skydd på nån krog?
;o)

/christel - inget vattendjur

Det tycker jag låter som ett bra förslag, vi kan ju isåfall ta båten över. Det är ju inget kul att picknicka i regn.

Regnet det bara öser ner.....
Allafall här i Stadshagen.
Någon krog låter ju bra, men vi träffs väl i regnet till å börja med så jag laddar med paraply.

Kan vi göra såhär. Dom som inte hunnit läsa här under dagen åker ju till Djurgårn. Några jobbar ju tydligen nära eller på Djurgårn, kan inte någon av er ansvara för att möta dom där o skicka dom vidare till Mosebacke. Dom som vill åker själva direkt till Mosebacke.

Vad sägs?

Kjell, som själv bor rätt nära Mosebacke :)

För att inget skall bli missförstått så tycker jag fortfarande att vi ses utanför Nordiska muséet kl. 18.00.

Väl där, så kan vi avgöra vart och om vi drar vidare. I annat fall kommer vi tappa bort dom som inte läser forum lika flitigt som oss andra ;)

Vill ni inte åka ut till Djurgården kan ni ringa mig så berättar jag vart vi tar vägen. 0708-669612

Ha det bra så syns vi snart :))

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar