Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholmskurs i 10D samt 300D

Produkter
(logga in för att koppla)

Thid

Aktiv medlem
Jag har sett i andra forum att en del ställer upp och håller kurser i vissa Nikon-kameror.

Nu undrar jag om...

...Någon är intresserad av att hålla en kurs/utbildning i dels 10D och 300D (och vad du vill ha betalt).

...Några är intresserade av att en kurs i samma ämne.

Själv är jag intresserad av att gå en liten utbildning och kan ställa upp med lokal i centrala stockholm.

Trevlig helg att fotoentusiaster
Johan T

Jag har varit på gång att arrangera en D70 kurs men efter kontakt med Janne A gått över till en generell DSLR kamera kurs där alla modeller är representerade. Ofta är det ju samma funktioner och det som skiljer är de tekniska specifikationerna samt menyerna.

Janne A håller som bäst på att fundera över kursens utformning samt kollar upp lokalfrågan, är detta något som intresserar?

Såg nu att Janne hann före....

Senast ändrad:
Ohh Ja!

Ja, det låter jätteintressant.
Beträffande fabrikat så är ju det ointressant så länge det åtminstone är en systemkamera.

Kurslokalen jag kan sponsra med ligger på Söder i Sthlm.

Vem ska "hålla i det" ska jag kontakta någon här då?

Ps. imponerande med snabba svar...

Canon`ide

Skulle verkligen vara intressant att få lära sig utnyttja sin d10:a lite mera så notera mig som intressent.

Re: Ohh Ja!

Thid skrev:

Janne A håller som sagt på och spånar i kursutformning och vilka lärare som kan vara tillgängliga. Jag tror att han nog blir tacksam för idéer gällande detta, samma gäller säkert kurslokalen som du hade tillgång till.

Hör av dig till honom.

Christian

Re: Ohh Ja!

Thid skrev:
Ja, det låter jätteintressant.
Beträffande fabrikat så är ju det ointressant så länge det åtminstone är en systemkamera.

Ps. imponerande med snabba svar...

Om du har tillgång till lokal centralt vore det kanon! Ring mig 0708-669612 så får vi stämma av hur många deltagare vi kan ha mm.

Om du Johan jagar folk som kan 300D respektive 10D så kan ju jag och Christian jaga folk som kan D70 och D100. Någon bör funka som "huvudlärare"
Är det ok?

Vore kul om det hela går att få till före midsommar tycker jag.

Vi kan väl dra oss mot kurstråden - som förhoppningsvis både "Canotister" och "Nikotinister" och andra läser ;)

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=19313#post246627

Senast ändrad:
ANNONS