Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm Varje Torsdag kl 17.00

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Tack för en trevlig promenad idag grabbar....

Var som sagt lite svårt med fotot i början men sedan släppte det.. o ja fortsatte fota på bussen hem... Gick ut o tog 4:an till gullmars istället....io sedan buss därifrån...

Angående nästa vecka så kom jag på att jag tyvärr inte kan följe med då ja åker till Prag på torsdag morgon...Hade helt glömt bort det... Men där blir det mkt gatufoto kan ja lova... Ha en trevlig helg så syns vi...

Mvh: Danne
 
Tack för rundan idag. Här är lite bilder ifrån dagen, soluppgången var på början av dagen, tagen ifrån balkongen på jobbet! :)
 

Bilagor

  • IMG_2061.jpg
    IMG_2061.jpg
    47.6 KB · Visningar: 176
  • IMG_2085.jpg
    IMG_2085.jpg
    39 KB · Visningar: 176
  • IMG_2028.jpg
    IMG_2028.jpg
    33.4 KB · Visningar: 179
Några bilder från mig idag...
 

Bilagor

  • 20081009-OKT_0007.jpg
    20081009-OKT_0007.jpg
    66.7 KB · Visningar: 167
  • 20081009-OKT_0027.jpg
    20081009-OKT_0027.jpg
    13.5 KB · Visningar: 167
  • 20081009-OKT_0060.jpg
    20081009-OKT_0060.jpg
    10.9 KB · Visningar: 165
Ska någon ut imorgon? Är nyinflyttad i staden och är lite sugen på att ta tag i att fotografera lite igen efter flytten.
 
Jora detskulle jag kunna ordna fram kan skicka bilden till dig via mail eller nått om du vill.

fick en mysko blick av henne kan ja lova man ser det bättre på större bilden....
Jag ska gå o sova nu o åker till prag imorn bitti... Så ja får skicka den i nästa vecka men skicka iväg ett mail till mig så får jag din adress.

[email protected]

Mvh: Daniel
 
Solen går imorgon ner 17:39 enligt SMHI. Det lämnar inte mycket ljus till gatufoto. Är det dags att flytta detta till en helgdag istället om vi ska fortsätta?
 
Jag trotsar väder, vind, regn, sol och beger mig ut idag kl 17.00 ifrån Svampen (Stureplan/Östermalmstorg).
 
Senast ändrad:
På lördag morgon skall jag iväg och fota Iado. Det är nån tävling inne i stan med folk som viftar med katana. På kvällen är det fest. Men söndag är inte bokad ännu. Så kanske en runda då.
 
Nu har jag lite mer information. Det är Kendo. Platsen är Löthallen i Duvbo klockan 09.45.
 
Det är för dom stackare som missade tillfället på gårdagens runda. Och det finns bara begränsat platser imorgon. Och det håller på ifrån 08.00 till 18.45. 09.45 så är den första gruppen igång och tävlar.
 
Jag har ingen aning när jag kommer vakna; kom nyss hem. Skapar en ny tråd om jag får lust vandra ut.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.