Annons

Stockholm Varje Torsdag kl 17.00

Produkter
(logga in för att koppla)
Aha där ser man :p E för trött efterjobbet just nu märker ja för mkt att stå i hehe...Nästa torsdag ska ja försöka komma med... Om det e för alla som vill komma vill säga o inte slutet sällskap =)

Lite nervös för nytt folk därför ja undrar hehe...

Annars vore det jäkligt trevligt att komma ut o träffa lite foto mäniskor..

Mvh: Daniel
 
Aha där ser man :p E för trött efterjobbet just nu märker ja för mkt att stå i hehe...Nästa torsdag ska ja försöka komma med... Om det e för alla som vill komma vill säga o inte slutet sällskap =)

Lite nervös för nytt folk därför ja undrar hehe...

Annars vore det jäkligt trevligt att komma ut o träffa lite foto mäniskor..

Mvh: Daniel

Daniel, det här är ett forum som har kategorin "Fotokompis" vilket innebär att alla möten som bestämms här är öppna för alla som vill komma.

Skulle det vara ett slutet sällskap så skulle det framgå tydligt, och förhoppningsvis inte stå i ett forum som går under "Fotokompis"...
 
Tjusigt, grabbar!
Här kommer en på Bernhard. Någon som vill gissa vad han sysslar med...?
 

Bilagor

  • 080925_IMGP7670.jpg
    080925_IMGP7670.jpg
    97.9 KB · Visningar: 365
Några fler bilder. Jag satte tydligen i system att stympa mina motiv igår. Så kan det gå ;)
 

Bilagor

  • 080925_IMGP7697.jpg
    080925_IMGP7697.jpg
    95.2 KB · Visningar: 353
  • 080925_IMGP7701.jpg
    080925_IMGP7701.jpg
    98 KB · Visningar: 354
  • 080925_IMGP7714.jpg
    080925_IMGP7714.jpg
    85.2 KB · Visningar: 358
Jag är på kurs denna vecka, så jag kommer lite senare. Kursen slutar som senast 18, men kan sluta tidigare. Vilka är det som kommer idag? :)
 
Nya tiden och platsen är 17.00 vid Svampen på Östermalmstorg. Men ingen har anmält sig för att vara där än. Jag kommer loss som tidigast vid 18.00. Om det är nån som ger sig ut och vill ha med mig, ring mig på 0737648359; annars får jag gå en runda själv ikväll. ^^
 
Okej... Ja tror inte ja hinner till klockan 17:00 bor ute i haninge o det e en del bilköer in nu.... KOllade tråden imorse o hade inte sett nått då en så ja tog inte med utrustningen till jobbet hade tänkt att åka direkt efter jobbet annars...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.