Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholm Varje Torsdag kl 17.00

Produkter
(logga in för att koppla)

zwc

Aktiv medlem
Eftersom det blir allt mörkare i vårt avlånga land får vi ta och börja lite tidigare istället. 17.00 vid Medborgarplatsen på den vanliga platsen. Detta gäller ifrån den 18/9.

Säger som föregående talare.
Jag infinner mig på medis 15:00 :)

0705293626 - Om någon behöver ett nr.

Tack för en trevlig runda boys (and girl). Coolt att upptäcka nya ställen som man inte kände till tidigare, trots att man bott här i över 30 år. :) Här är lite bilder och bilden som jag fick hjälp med att ta på Jimmy. Tack! =)

Tyvärr blev Jimmy lite överexponerad i fejjan som jag försökte rädda med photoshop så gott det gick.

Bilagor

• IMG_9279.jpg
    IMG_9279.jpg
    14.9 KB · Visningar: 771
  • IMG_9373.jpg
    IMG_9373.jpg
    24.8 KB · Visningar: 771
  • IMG_9336.jpg
    IMG_9336.jpg
    11.7 KB · Visningar: 771
Vanliga stället brukar vara vid mojarna på medborgarplatsen. Dock snackas det om att vi ev kör vid stureplan på tors. Vad säger ni? Sture vid svampen eller vanliga på medis?

Min röst kanske inte gäller så mycket längre då det ser ut som jag inte kan vara med... :)

OM jag kan vara med så kör jag gärna på Stureplan, återkommer senare!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar