Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

-=Stockholm=- Lördag Den 9 Oktober !

Produkter
(logga in för att koppla)

Blurra

Aktiv medlem

Jappz !! Nu är det dags att samla ihop oss alla för lördag !

Det kommer bli en liten halv tävling på lördagen. Dock inte så komplicerad. Så alla kan vara med. Mer info angående "tävlingen" och plats kommer lite senare. det är iallfall i centrala delarna så vi kan umgås äta lunch ihop.

1. Tobias Ackeborn + 1
2.
3.
4.
5.
6.
7.

Jag é bortrest så ingen tävling för min del. Även fast jag verkligen hade velat :)
Jag kommer igen nästa gång :D

hmmmmm... Man kanske ska haka så man får klämma på din d3s :D Har dock middag med polare hemma i Uppsala på kvällen så jag vet inte om frugan släpper iväg mig hehe.

Hej

Jag ÄR intresserad men vill faktiskt veta hur du tänkt dig det hela? Att bara haka på och sen komma på att själva konceptet inte låter lockande när jag står på plats på lördag, vill jag inte vara med om....

MVH
Jacob Boman

Vi får tyvärr skjuta upp detta event. På grund av tidsbrist.

Synd att det inte blir av, men bra för mig då jag kanske kan vara med nästa gång. Och tvärt emot vad Jacob tycker gillar jag tanken på att inte veta exakt vad som väntar, så fortsätt mörka, Tobbe. :)

Har du någon idé om när det blir av i stället? Nästa söndag, kanske det går att få ihop ett gäng ...?

Bilagor

• 100725_IMGP2881.jpg
    100725_IMGP2881.jpg
    87.7 KB · Visningar: 137
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar