camag
Aktiv medlem
Jag förstår er också, ni som vill att jag skall åka till Stockholm och slåss för min dotter.
MEN ingen skada är ju skedd, med min dotter i alla fall.
Inget ont har hänt henne, mer än att hon fått ett märkligt förslag.
Vi VET inte att det är en pedofil bakom det hela.
Jag har inte kunskap nog att snoka reda på vem som verkligen ligger bakom. Jag har inte ens ett mail från personen. Det enda jag har är ett kort samtal via msn och en hotmail-adress. Hon svarar inte på mina upprepade frågor via mail och nu har hon inte varit inloggad (med den adressen) på msn heller sedan i förrgår kväll.
Jag som tonårsmamma, känner inte att jag kan göra mer än jag gjort just nu.
Jag har dessutom annat att göra än att spåra inbillade pedofiler i Stockholm. Det känns som om det är någon annans krig från och med nu, om ni kan förstå vad jag menar?
Självklart kommer jag att vara fortsatt vaksam och fortsätta prata med mina flickor om vikten av att vara misstänksam mot främlingar, det kommer jag aldrig att kunna säga nog många gånger.
(Tack Håkan för att du tycker att jag är snäll när jag köper muffins, hihi.)
/mvh Catarina
MEN ingen skada är ju skedd, med min dotter i alla fall.
Inget ont har hänt henne, mer än att hon fått ett märkligt förslag.
Vi VET inte att det är en pedofil bakom det hela.
Jag har inte kunskap nog att snoka reda på vem som verkligen ligger bakom. Jag har inte ens ett mail från personen. Det enda jag har är ett kort samtal via msn och en hotmail-adress. Hon svarar inte på mina upprepade frågor via mail och nu har hon inte varit inloggad (med den adressen) på msn heller sedan i förrgår kväll.
Jag som tonårsmamma, känner inte att jag kan göra mer än jag gjort just nu.
Jag har dessutom annat att göra än att spåra inbillade pedofiler i Stockholm. Det känns som om det är någon annans krig från och med nu, om ni kan förstå vad jag menar?
Självklart kommer jag att vara fortsatt vaksam och fortsätta prata med mina flickor om vikten av att vara misstänksam mot främlingar, det kommer jag aldrig att kunna säga nog många gånger.
(Tack Håkan för att du tycker att jag är snäll när jag köper muffins, hihi.)
/mvh Catarina