SiPaMoId
Aktiv medlem
Fotosidans dubbelmoral!
Jag tycker att den här tråden är en storm i ett vattenglas och något skev.
Om Freddi nu försöker vara "konstnärlig" och visa snoppen så är väl
inte det hela världen och jag förstår faktiskt inte varför Fotosidans ansvariga
tog bort bilden. Den var på intet sätt stötande utan bara en töntig bild.
Det finns massor av larviga "pinup-bilder" på fotosidan där man stolt visar upp sina fruar eller flickvänner som ligger och putar.
Jag tycker bara att det är pinsamt och tycker
att bilder som dessa passar bättre på www.smygis.se.
Å andra sidan så finns det bilder på en tokig snubbe som skurit ett stort hål i sin underarm
för att samla blodet i en mugg. Detta för att senare dricka upp blodet på scen under en konsert.
Det är på en krogtoalett och han sitter framför toastolen på golvet med blod överallt och
bokstavligen pillar i ett hål i sin underarm. Fruktansvärt äckliga bilder !
Det är nästan bland de vidrigaste bilderna jag någonsin sett. Och det på Fotosidan.se !?
Dessa bilder låter man vara kvar. Hur motiverar David och Jesper det ? (Jag vet att det finns en tråd om detta, så påminn mig ej).
Jag brukar sitta men min dotter 3,5 år och kolla bilder på fotosidan hur förklarar jag för henne om hon får se denna bild komma upp som slumpvald ?
Jag vet fotosidans ambitioner, men jag tycker att gränserna är obegripliga eftersom man
tillåter personer att ladda upp bilder som jag tror kan skada känsliga personer och barn.
Samtidigt blir det ät sjujäkla rabalder om någon visar snorren.
Detta är väl ett samhällsproblem, att sex skulle var farligare än grovt våld. Grymt sjukt tycker jag.
En som är besviken på Fotosidans syn moral och etik.
Jag tycker att den här tråden är en storm i ett vattenglas och något skev.
Om Freddi nu försöker vara "konstnärlig" och visa snoppen så är väl
inte det hela världen och jag förstår faktiskt inte varför Fotosidans ansvariga
tog bort bilden. Den var på intet sätt stötande utan bara en töntig bild.
Det finns massor av larviga "pinup-bilder" på fotosidan där man stolt visar upp sina fruar eller flickvänner som ligger och putar.
Jag tycker bara att det är pinsamt och tycker
att bilder som dessa passar bättre på www.smygis.se.
Å andra sidan så finns det bilder på en tokig snubbe som skurit ett stort hål i sin underarm
för att samla blodet i en mugg. Detta för att senare dricka upp blodet på scen under en konsert.
Det är på en krogtoalett och han sitter framför toastolen på golvet med blod överallt och
bokstavligen pillar i ett hål i sin underarm. Fruktansvärt äckliga bilder !
Det är nästan bland de vidrigaste bilderna jag någonsin sett. Och det på Fotosidan.se !?
Dessa bilder låter man vara kvar. Hur motiverar David och Jesper det ? (Jag vet att det finns en tråd om detta, så påminn mig ej).
Jag brukar sitta men min dotter 3,5 år och kolla bilder på fotosidan hur förklarar jag för henne om hon får se denna bild komma upp som slumpvald ?
Jag vet fotosidans ambitioner, men jag tycker att gränserna är obegripliga eftersom man
tillåter personer att ladda upp bilder som jag tror kan skada känsliga personer och barn.
Samtidigt blir det ät sjujäkla rabalder om någon visar snorren.
Detta är väl ett samhällsproblem, att sex skulle var farligare än grovt våld. Grymt sjukt tycker jag.
En som är besviken på Fotosidans syn moral och etik.