Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Störningsmoment vid uppladdning av bild.

Produkter
(logga in för att koppla)

Loennstroem

Aktiv medlem
För att lägga ut en bild på fotosidan är det rätt mycket uppgifter man ska fylla i...och gör man i samband med detta ett endaste litet fel så får man upp ett felmeddelande i röd text...plus att ALLA uppgifter man suttit och skrivit in försvinner. Det är alltså bara att börja om och fylla i alla uppgifter på nytt.

Varför kan man inte göra så att uppgifterna ligger kvar istället så att man inte behöver börja om varje gång man gjort fel?

PS!! Det kanske bara är jag som gör fel..:D DS!!

Senast ändrad:
Christer har om jag minns rätt i annan tråd nämnt att hur formulär fungerar med "Back"-knappen är en browser issue. Dvs. det beror på ....

Vi får väl avakta hans svar om mitt är luddigt.

-Thomas

mitt antagande är att det beror på att php-kommandot "session_cache_limiter('private, must-revalidate');" inte ger samma resultat med alla olika typer av browsers.

Det ska fungera bra med internet explorer, men kan strula med andra browsers, speciellt mozilla.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto