Annons

Ställen för bröllopsfotograferingar i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

drejjan

Aktiv medlem
Söker ställen man kan fota paret i i Göteborg. Bor själv typ 20 mil bort och har inte möjlighet att åka dit för att reka innan så ni som bor i Göteborg, vart kan man vara? :) Botaniska trädgården, parker, mysiga skogar, inomhus vid dåligt väder? Vigseln sker borgerligt så det kommer bli mycket tid till fotografering. Festen hålls på bryggan under bron så bilder vid vatten kommer vi kunna ta där :)

MVH
André

Kan rekommendera Trädgårdsföreningen. Man kan få fina bilder utomhus, och vid dåligt väder är ju Palmhuset ett bra alternativ. Fotade ett bröllop där i januari.

Nu har jag lagt upp några bilder tagna i Trädgårdsföreningen/Palmhuset så du kan se hur det ser ut där. Du hittar dem på min sida.

Har nu träffat paret och det blir trädgårdsföreningen! Hade tur att få möjligheten att reka vid ett besök i Gbg förra veckan. Tack Carina för ditt tips och dina bilder! Vilka ställen är finast? Vi har ungefär 2,5 timme på oss och det vore kul med lite olika miljöer, park, skog, utsikt, vatten. Kanske kan ta med dem till ramberget på vägen till festlokalen, utsikten längst upp är ju underbar!

Ställen jag tagit reda på för er andra med samma fundering: Botaniska, slottskogen, ramberget, näckrosdammen, trädgårdsföreningen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar