Annons

Spräng ramarna!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kijana

Aktiv medlem
Nu är jag egentligen inte så drastisk som rubriken antyder, och det jag vill ta upp kanske bara är mitt eget problem.
En del av förtjänsten med fotosidan är möjligheten till diskussion och meningsutbyte. Men varför kan jag inte se när det senaste inlägget skrevs i diskussionerna? Datumangivelsen får liksom inte plats med min webbläsare Internet Explorer 5.
Har alla ni andra samma problem som jag?

Mvh
Kijana

Jo det är en rubrik som ställer till det...

Nämligen:

Pressfoto/Bildjournalistik/Dokumentärt

Den är lite lång och humm DAVID !?!?!?!?! Var är du nånstans.... du skulle ju ändra rubriken till något kortare.. ;)

Det är lika för alla..

Det har väl snarast med hur stor upplösning man kör med? För egen del så kör jag inte med min browser maximerad och har ändå flera centimeter med tomt utrymme längs sidan...

Nejdå, jag har hög upplösning, men tablen som allting ligger i är för smal när (tror jag) inlägg i forum med långa namn skall presenteras.

/Fredrik (IE 6/WinXP)

Ok, är kanske fotosidans browsermagi som pajar. Fick just pyttesmå textrutor att skriva i när jag identifierade mig som Mozilla 5.0...

Kör man WinXP/IE så skall man väl få sitt straff ;)

Felet beror på att en forumrubrik var för lång och tvingade ut tabellen till höger. Detta gällde endast för menyvalet Forum - Läs Nya, men det skall vara åtgärdat nu.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar