Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sportlovsfoto Tis,Tor,Fre sugen 24/2...
- Trådstartare mackan
- Start datum
benkar
Aktiv medlem
Jag kan inte komma förrän kl 13
Vad säger ni ska vi inleda med en enklare lunch på något schyst ställe i city?
//M
Låter som en idé, kan nog smita från saltgruvan vid 12.30 och äta måste man ju.Med lite tur upphör det lätta snöandet och solen kikar kanske fram lite mer efter lunchen
/B
benkar
Aktiv medlem
Topp! Skulle vi kunna ta Restaurang Kvarnen på söder kl 13 Dom brukar ha hygglig mat!
//M
Dom har säkert någon god liten sallad till mig Borde kunna landa på Medis 12.58 om tunnelbanan går som den ska.
Och, ser upp genom saltgruvans ljusschakt, BLÅ HIMMEL!
/B
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
jido
Aktiv medlem
benkar
Aktiv medlem
mackan
Aktiv medlem
Jaha gubbar och alla andra som ser det här!
Funta på om man skulle sticka en sväng till Uppsala imorgon söndag?
Åka lite tåg, fika, flanera i uppsala, käka lunch, värma sig i Domkyrkan och ge kameran en omgång?
Skulle det kunna vara något som kan locka?
//M
Funta på om man skulle sticka en sväng till Uppsala imorgon söndag?
Åka lite tåg, fika, flanera i uppsala, käka lunch, värma sig i Domkyrkan och ge kameran en omgång?
Skulle det kunna vara något som kan locka?
//M
Bilagor
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Jag kommer inte att krypa på backen annars ok.
Min bil behöver nog motioneras också så om vi inte blir för många kan det vara ett alternativ.
När hade du tänkt starta?
/Martin
Min bil behöver nog motioneras också så om vi inte blir för många kan det vara ett alternativ.
När hade du tänkt starta?
/Martin
Daniel_Sandberg
Avslutat medlemskap
Idag blir det en underjord runda för mig, tänkte smyga ut till waxholm, rindö och fota lite gammla militära bergrum och fort.
Det är alltid kul.
Det är alltid kul.
nvrmnd
Aktiv medlem
Inte jag i alla fall Tror jag siktar på en sväng på stan vid tre-tiden när ljuset börjar bli bra. Haka på?
Sure! jag har precis stigit upp.. så ska äta lite och duscha osv... så får du träffa min nya baby också
nvrmnd
Aktiv medlem
Asbra!
Ska vi träffas i fiket i entren till Västermalmsgallerian kl 15.00?
Och dagens tema är korta skärpedjup och bokeh!!!
Låter ypperligt. Jag slänger i mig lite "frukost" och sen drar jag, så möts vi där... Jag kommer säkert vara lite förvirrad, då jag inte varit i den där gallerian sen de byggde om... Var ligger fiket?
jido
Aktiv medlem
http://www.stockholm.se/-/Karta/?centerposition=6581282,1626882&zoom=1&positioner=6581436,1626725%7c6581436,1626725&positionsnamn=Fleminggatan+48%00Fleminggatan+48&positionsadresser=Fleminggatan%0a48%0a%0a112+33%0aStockholm%00Fleminggatan%0a48%0a%0a112+33%0aStockholm
Ingången till höger om nålen. Det ser den när du är på markplan. (ingången alltså, inte nålen )
Ingången till höger om nålen. Det ser den när du är på markplan. (ingången alltså, inte nålen )