Bengf
Aktiv medlem
DPreview test av A77II bör väl läsas, speciellt delen om autofokus där man jämför med traditionella kameror som 7DMKII och att A77 har 79 fokuspunkter på sensorn, det verkar som att DPreview ser en potential med SLT som Sony inte riktigt kan utnyttja eller få till ordentligt, man nämner delar om mätsystemet där SLT är vassare om jag tolkar dom rätt och andra delar som inte är bra.
Min engelska är väl allmän hygglig, men jag läser ju inte engelska texter stup i kvarten så lite rostig blir jag, det var länge sedan som jag läste en sådan fördjupning om autofokus med en Sonykamera ( ja dom har väl inte haft så värst tidigare ) Ni som är bättre på språket, DPR ser vissa fördelar med SLT men hur hanterar dom det tekniskt på bästa sett, finns det en framtid för SLT.
//Bengt.
Min engelska är väl allmän hygglig, men jag läser ju inte engelska texter stup i kvarten så lite rostig blir jag, det var länge sedan som jag läste en sådan fördjupning om autofokus med en Sonykamera ( ja dom har väl inte haft så värst tidigare ) Ni som är bättre på språket, DPR ser vissa fördelar med SLT men hur hanterar dom det tekniskt på bästa sett, finns det en framtid för SLT.
//Bengt.