Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sony över axeln
- Trådstartare Ljusdans
- Start datum
Monografen
Aktiv medlem
GunnarW
Aktiv medlem
Det var en underbar dag idag.
Först ut blev vyn mot Årstabron som jag såg från bussen. Klev oplanerat av vid Hornstull och gick tillbaka till bron. Bara måste. På gränsen till för sent men lite dis hängde kvar. Här faktiskt ett höjdformatspanorama. Väldigt finurliga grejer NEX-en klarar.
Sen lite silhuetter nere på Skeppsbron.
En vy mot Skeppsholmsbron och bort till Strandvägen.
Snurrar runt och fångar ett par cykelpendlare framför Slottet. Se hur ramen syns i papperskorgens öppning. Tyckte först det blev en miss men gillade den sen.
Först ut blev vyn mot Årstabron som jag såg från bussen. Klev oplanerat av vid Hornstull och gick tillbaka till bron. Bara måste. På gränsen till för sent men lite dis hängde kvar. Här faktiskt ett höjdformatspanorama. Väldigt finurliga grejer NEX-en klarar.
Sen lite silhuetter nere på Skeppsbron.
En vy mot Skeppsholmsbron och bort till Strandvägen.
Snurrar runt och fångar ett par cykelpendlare framför Slottet. Se hur ramen syns i papperskorgens öppning. Tyckte först det blev en miss men gillade den sen.
Bilagor
Monografen
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem
Skrotfotaren
Avslutat medlemskap
Ett stort + till dom som skriver ut vilka kameror/objektiv dom använder .
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Znutt
Aktiv medlem
Sooool
Hade för dagen en a99 och mitt minolta 28-135mm 4-4.5 "secret handshake "
Vilket objektiv... tog lite porträtt bilder på bländare 4-5. Blev skarpa och en härlig bakgrunds bokhe . 'Dock vill inte "modellen" vara med på fotosidan så ni får nöja er meden annan bilde med samma objektiv.
"Ringen" är i macro läget och bl 6.6.
Alla jpg då min PSE är för gammal för raw
Hade för dagen en a99 och mitt minolta 28-135mm 4-4.5 "secret handshake "
Vilket objektiv... tog lite porträtt bilder på bländare 4-5. Blev skarpa och en härlig bakgrunds bokhe . 'Dock vill inte "modellen" vara med på fotosidan så ni får nöja er meden annan bilde med samma objektiv.
"Ringen" är i macro läget och bl 6.6.
Alla jpg då min PSE är för gammal för raw
Bilagor
Monografen
Aktiv medlem
Barkismats
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem
freddan_6
Aktiv medlem
Vårpromendad.
Alla bilder Sony SLT-A77 + Sigma 70mm f:2.8 utom SUS Strålningscenter som är Tamron 17-50 f:2.8
Alla bilder Sony SLT-A77 + Sigma 70mm f:2.8 utom SUS Strålningscenter som är Tamron 17-50 f:2.8
Bilagor
GunnarW
Aktiv medlem
På väg hem gled en Messerschmitt in framför mig. Orange med blåturkos tak. Oemotståndlig. Men själv på scooter hade jag inga händer fria och kameran låg ändå i packboxen. Så, jag följde efter. Ni vet hur det kan bli. Lite längre än jag hade tänkt. Värt? Tja, kul grej i alla fall och utsikten var fin och regnet lite tidigare hade bytts till strålande sol
Nex5r + Sony E 16/2.8
Nex5r + Sony E 16/2.8
Bilagor