Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Sony över axeln
- Trådstartare Ljusdans
- Start datum
Monografen
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem
GunnarW
Aktiv medlem
Först en bild från Bonnstan i Skellefteå. Landskyrkan skymtar lite ovanför taken.
Sen soldis nere vid älven.
Tredje är snösmältning som en vårdag - fast vi bara är i februari - och i Piteå. Gångvägen har blivit ett vadställe.
Sen soldis nere vid älven.
Tredje är snösmältning som en vårdag - fast vi bara är i februari - och i Piteå. Gångvägen har blivit ett vadställe.
Bilagor
Monografen
Aktiv medlem
Michael Johansson
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem
VisualD
Aktiv medlem
Rysligt snyggt komponerade bilder, man sugs in.Äntligen en dag med sol och dessutom fri från jobbet!
Visa bilaga 133585
FE1,8/55mm
Visa bilaga 133586
Elmar 4/135mm
Visa bilaga 133587
FE4/24-70
Visa bilaga 133588
FE4/24-70
Visa bilaga 133589
FE4/24-70
freddan_6
Aktiv medlem
Jag vet inte om detta är rätt forum, men de dagar jag tränar är jag inte så sugen att ta med stora kamerorna (A77 eller A35) då jag är rädd att svett tränger in. Då blir det en Sony DSC-QX10 fäst på mobilen i stället. Jag sparar pengar till en A6000 eller en NEX-6, som ska ersätta detta långsamma och struliga sätt att fotografera.
Bilagor
Monografen
Aktiv medlem
GunnarW
Aktiv medlem
Våren är här rekordtidigt och minsann börjar man inte ta bort sanden från trottoarerna som här vid Jakobsbergs station igår.
Vinterviken har idag bara ett flortunt och smalt istäcke där några "hundpinnar" ligger kvar och markerar. Båten har legat hela vintern.
Vinterviken har idag bara ett flortunt och smalt istäcke där några "hundpinnar" ligger kvar och markerar. Båten har legat hela vintern.
Bilagor
Monografen
Aktiv medlem