Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sony över axeln
- Trådstartare Ljusdans
- Start datum
Bengf
Aktiv medlem
Idag var jag nere vid stranden och rastade kamera och mitt alldeles nya FE 24-70 för att testa lite:
Visa bilaga 133411
@26mm 1/500sek f/8,0 ISO100
Visa bilaga 133412
@27mm 1/500sek f/8,0 ISO100
Visa bilaga 133413
@24mm 1/1600sek f/8,0 ISO100
Denna är oskarp över hela bilden! Hm, måste kolla detta lite mera.
Visa bilaga 133414
@35mm 1/400sek f/8,0 ISO100
Verkligen fina bilder, ser ut som sommarbilder från ett annat land, har inte Kurt Walander ett hus där i närheten.
Michael Johansson
Aktiv medlem
Jodå, han bor en bit bort och hans farsa bor strax intill här.
Fredrik O.
Aktiv medlem
Några bilder från gårdagens promenad med barnvagnen genom leran i skogen.
Allt fotat med Sony A7 och Hexanon 135mm f2.5.
Allt fotat med Sony A7 och Hexanon 135mm f2.5.
Bilagor
Monografen
Aktiv medlem
afe
Aktiv medlem
Lite blandade provskott med 55FE på A7R..
Har du den där bilden av ändan i större format någonstans? Det skulle vara intressant att se detaljeringen i fjäderdräkten med den gluggen
Monografen
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem
afe
Aktiv medlem
Det blir tyvärr inte så snyggt när man laddar upp så små bilder som forumet tillåter, så det blir en del komprimeringsartefakter. Din delförstoring visar dock ändå att det ser ut att vara minst sagt hyfsad detaljering
Du har inte möjlighet och lust att lägga upp råfilen på sprend.com eller nåt liknande och skicka till min epost (a f e snabela fotokonsult punkt se utan mellanslag och sånt)? Det vore kul att studera den där i lightroom
Du har inte möjlighet och lust att lägga upp råfilen på sprend.com eller nåt liknande och skicka till min epost (a f e snabela fotokonsult punkt se utan mellanslag och sånt)? Det vore kul att studera den där i lightroom
Monografen
Aktiv medlem
Det går att ordna.
Monografen
Aktiv medlem
Äventyrskameran NEX5 med Perar35/3,5 i Lappland (Nordkalottleden)
/Stephan
Vilket fint ljus!
Monografen
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem
freddan_6
Aktiv medlem
"Över axeln" är väl lite fel i detta fall, snarare på balkongräcket.
Sony SLT-A35 Minolta AF 24 f:2.8 ISO 1600 f:2.8 0,8s, DXO Optics Pro "Prime" brusredusering.
Mölle med utsikt över Höganäs som lyser upp himlen, och med ett pärlband av Danmark i horisonten
Sony SLT-A35 Minolta AF 24 f:2.8 ISO 1600 f:2.8 0,8s, DXO Optics Pro "Prime" brusredusering.
Mölle med utsikt över Höganäs som lyser upp himlen, och med ett pärlband av Danmark i horisonten
Bilagor
Fredrik O.
Aktiv medlem
Mycket fina bilder i denna tråd. Den inspirerar en helt klart att faktiskt ta upp kameran ur väskan och inte bara släpa runt den. Här kommer några från dagens tur. Jag gillar träden. Som ett kärlekspar som håller om varandra.
Fotat med Sony A7 och Hexanon 135mm f2.5.
Fotat med Sony A7 och Hexanon 135mm f2.5.
Bilagor
Monografen
Aktiv medlem