Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sony över axeln
- Trådstartare Ljusdans
- Start datum
Ljusdans
Aktiv medlem
Definitivt mycket svårare att ta "över axeln"-bilder efter att jag började cykla till jobbet igen. Ser inte alls lika många motiv. Antagligen för att man passerar snabbare, och måste rikta fokus mycket mer rakt fram.
I dag blev det iaf ett snabbstopp. Riddarfjärdens Marina, Norr Mälarstrand, Stockholm.
I dag blev det iaf ett snabbstopp. Riddarfjärdens Marina, Norr Mälarstrand, Stockholm.
Bilagor
Barkismats
Aktiv medlem
Znutt
Aktiv medlem
Plötsligt utanför fönstret när man tittar ut i ställt för att arbeta.
Nex-6 med sel16-50. Jpg ur kameran (med lite extra kontrast)
Snyggt! två hjärtan med bilspår...
afe
Aktiv medlem
En ganska trist bild från dagens lunchpromenad för att dokumentera ett hus som rustats upp:
Och en bild från när dagen var slut som varken är speciellt kul eller skarp:
Bilderna tagna med syftet att dokumentera lite från Uppsala helt enkelt
Den första plåtad med RX100M2 och den andra med NEX-7 och 35/1,8 OSS
Och en bild från när dagen var slut som varken är speciellt kul eller skarp:
Bilderna tagna med syftet att dokumentera lite från Uppsala helt enkelt
Den första plåtad med RX100M2 och den andra med NEX-7 och 35/1,8 OSS
afe
Aktiv medlem
Många tjusiga bilder i denna tråd, vill ju vara med och bidra. Räknas det om man har en kamera med Sonysensor?
Nope, inga Pentaxfulingar här inte - ni har en egen tråd (och om du skulle hunnit byta tillbaks till Nikon får du väl skapa en ny tråd där)
phool
Aktiv medlem
Jag vet att jag har en Nex-F3, nånstans... =)Nope, inga Pentaxfulingar här inte - ni har en egen tråd (och om du skulle hunnit byta tillbaks till Nikon får du väl skapa en ny tråd där)
freddan_6
Aktiv medlem
Definitivt mycket svårare att ta "över axeln"-bilder efter att jag började cykla till jobbet igen. Ser inte alls lika många motiv. Antagligen för att man passerar snabbare, och måste rikta fokus mycket mer rakt fram.
Skön stillhet och vackra färger
Ljusdans
Aktiv medlem
Skön stillhet och vackra färger
Tack!
Gör en helomvändning och bjuder på en studie i grått!
Bilagor
afe
Aktiv medlem
En bild från uppackningen av dagens leverans från Japan (och det är jag som beställt, inte sonen som håller iden)
Har ni tur kommer ni så småningom kunna se och framför allt höra video av hur den där mojängen låter så småningom. Sök på Otamatone på youtube för att få en uppfattning om hur vackert det kan låta
Har ni tur kommer ni så småningom kunna se och framför allt höra video av hur den där mojängen låter så småningom. Sök på Otamatone på youtube för att få en uppfattning om hur vackert det kan låta
Monografen
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem
Monografen
Aktiv medlem