Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sommarjobb

Produkter
(logga in för att koppla)

MrSimonsson

Medlem
Hejhej, jag undrar om det är någon här inne som skulle behöva någon sort av assistent i studion i sommar? Jag vill kunna utvecklas själv som fotograf och tjäna en liten hacka. Jag bor i Göteborg, studerar foto och är själv ägare av en proffsig digital systemkamera.

det är bara att höra av sig på [email protected]

Hej då

Jacob, lite tips. Det är du som måste söka upp fotografer, jobben kommer inte rulla in till dig tyvärr. Att du är ägare av en proffsig digitalkamera är ingenting dom kommer bry sig om, som en assistent ska du assistera fotografen, inte ta bilder själv. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga, men jag tror du måste sätta dig in i hur en fotograf som söker en assistent funderar..

håler med

du måste visa mer intresse än ett foruminlägg.
Hej, någon sim vill bjuda över dn lön jaghar idag och anställa mig??

:)

Jag tycker du ska kontakta dina lokala fotografer istället och fråga om ni kan prata över en fika eller nått.

lycka till :)

okey, jag har frågat runt, detta var bara ett test i kanten :p jag har fått en del erbjudanden, var en kompis som föreslog detta när vi satt vid datorn. Men tack för ett trevligt svar MVH/Jacob

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar