Annons

Snart mässa!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Linmajon

Aktiv medlem
Vet någon om Canon, Nikon och de man förväntar sig vara där verkligen kommer dit??
Jag förväntar mig att själv kunna klämma och pilla på kamerahus, objektiv, stativ mm.
Kommer jag att bli besviken?

Digitalkameror

Ser verkligen fram emot mässan och min förhoppning är att utställarna har massor med digitala kameror med sig.
Är det någon som vet något om det???

/Marie :)

Om du kommmer dit fredag morgon så kanske du kan få pilla på en D60 innan lördag kväll ;)

Nu e jag här o frågar igen...
Ska man ta med sig gott om STÅLAR på mässan? Jag tänker på om det går att köpa något, film, filter, begagnat eller så?? Skulle behöva lite billig film...

Jopp, det brukar finnas billig film och mycket annat småplock att köpa. Lycka till!

Har aldrig varit på en fotomässa.
Får man ut någonting av det eller rättare sagt lär man sig något nytt?

Det känns som det bara är för att kunna kränga nya prylar som mässan finns.

Är jag helt ute & seglar?:confused:

Northern Star skrev:
Har aldrig varit på en fotomässa.
Får man ut någonting av det eller rättare sagt lär man sig något nytt?
Det känns som det bara är för att kunna kränga nya prylar som mässan finns.
Hmm..Kan ju vara så. Men å andra sidan är ju fotosidan där! Och lite fotografi/fotografer måste det väl finnas där? Ska kolla på Elmias sida.

Som sagt, kolla på Elmias sida. Där kan man bl a se att det finns en hel del intressanta föredragshållare och bildspel. Vill man avstå från att titta på teknik går det säkert att fylla dagen ändå. Å andra sidan är det just teknik som vi använder vid fotograferandet och visst är det väl intressant att se vad som händer på marknaden?!

/Mats

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar