ANNONS
Annons

Snabb kamera? K5, 7D?

Produkter
(logga in för att koppla)
Grattis till en trevlig kamera, och som Du märkte så har kortet betydelse gjorde samma miss första försöket men det var ju lätt löst ;-)

Grattis! Trevligt med en ny kamera i väskan, såg att du fick med ett bra objektiv också. Batterigrepp är nog en bra investering om det är mycket serie bildtagning som är på G. Hoppas det blir mycket bra bilder. Publicera gärna några här på FS så vi får se resultatet.

Lycka till!

Daniel

Til lykke med dit kamera

Jeg benytter selv K5 og synes det er super. Min gode ven benytter Canon 7D og vi er meget enige om, at Pentax performer meget bedre i høj ISO end hans Canon.

Jeg har et Pentax 50-135 mm F2,8. Hvis du kan klare dig indenfor den brændvidde så er det et meget anbefalelsasværdigt objektivt. Super skarpt og hurtigt sammen med K5. Men jo lidt dyrt. En her i DK har et til salg - måske kan han presses lidt :eek:)

Ole

Stort tack Ole!

Jag hade förut en K10d med ett antal fina objektiv - bl.a DA* 50-135... men jag sålde allt för ca 2 år sedan då jag trodde att min Pentax-tid var över. Stort misstag och jag ångrar mig fortfarande. Jag kommer inte köpa så dyra objektiv igen utan håller mig till de billigare... Just nu jagar jag något xx-300 eller xx-200 för rimlig peng. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar