Anders Östberg
Guest
Behöver beklaga mig lite.
Mailväxling från idag:
Är inte en tävlingsbild som man vill använda på sitt tävlingsteams hemsida värd ynka 50 kronor? Gå och köp utrustning för många tusenlappar, stå en hel dag på en tävling, jobba med bilderna i Photoshop och ta fram bilden själv då. Dj-la snåljåpar.
Mailväxling från idag:
Bildintresserad Y:
Hej
Jag håller på att göra en hemsida åt X och jag såg att ni hade någon fin bild på han så jag undrar om det går bra att använda dom, självklart så kommer ni att hamna bland länkarna på sidan.
Med vänlig hälsning
Y
Fotografen (dvs jag):
Hej!
Vilken/vilka bilder är det du vill använda?
Priser finns på min hemsida. Om du vill lägga en bild på en egen hemsida tar jag 50 kronor för en mindre bild (640 pixel) som den ser ut på min websida (utan vattenmärket förstås) eller 100 kronor om du vill ha en större bild, upp till 1280px. Vill du ha fler bilder kan vi komma överens om ett lägre pris per bild.
Mvh,
Anders
Bildintresserad Y:
Hej
Jag är inte intresserad av att betala, jag tänkte att du skulle få en länk på sidan om jag använder bilden eller en text längst ner på bilden, jag vilja ha den bilden Z.
Med vänlig hälsning
Y
Fotografen:
Hej!
Då är inte heller jag intresserad.
Mvh,
Anders
Är inte en tävlingsbild som man vill använda på sitt tävlingsteams hemsida värd ynka 50 kronor? Gå och köp utrustning för många tusenlappar, stå en hel dag på en tävling, jobba med bilderna i Photoshop och ta fram bilden själv då. Dj-la snåljåpar.