hansen
Aktiv medlem
det funka...tack gode gud för internet.
tack Hansen som rekomendera detta program...awesome
Varsågod. Det var ju roligt att programmet funkade lika bra för dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det funka...tack gode gud för internet.
tack Hansen som rekomendera detta program...awesome
externa hårddiskar är oftast dyra
16GB USB minne är det största jag kunnat köpt (idag), men det kommer snart 32GB/64GB (t om kanske 128GB) för rimligt pris...externa hårddiskar är oftast dyra o baltiga att släpa runt på.
he he....ja menar att jag har stor kännedom av datorer överlag, (jag håller på och "moddar" laptops åt olika kunder (privat), moderkort, CPU, GPU, operativ system, tweakning av GPU-BIOS, etc, etc, etc
det vad jag menade. (när jag först märkte felet så självklart googlade jag fram ett program för recovery, men det funka inte så bra......tills jag hitta "getdataback for NTFS"...........
---------------------------------------
@christofer............jo då det kan mycket väll funka som t ex Norton...........du har detta recovery program fullt fungerande i 30 dagar (men det är låst på datorns personliga identitet), då kan du inte installera trial efter trial hela tiden. (programmet känner av om det varit installerat på den datorn förut........så enkelt är det
usb minne kan du ha i bakfickan, inget du gör med en stor jäkla extern HD (2,5" eller större spelar ingen roll) dom är MYCKET större en usb minne)
själv har jag alltid med mig mitt usb minne (pluggar till Ingenör på LIU.......som sagt, vem gör det med en extern HD ???? (not me)