plankgatan
Medlem
det funka...tack gode gud för internet.
tack Hansen som rekomendera detta program...awesome
tack Hansen som rekomendera detta program...awesome
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
he he....har bara ett problem kvar. jag formatera just den där FAT partitionen på 1.96GB till NTFS....men nu ser jag bara en NTFS partition på 1.96GB i NTFS.....usb minnet är ju 16GB stort. så hur formaterar jag HELA usb minnet till NTFS 16GB igen ?????
går det att återtälla allt i Vista eller måste jag ha ett nytt program för återställa usb minnet till default
(som sagt så har jag rätt dålig koll med flash minnen)
Piratdiskussioner och förmedling av cracks får ni ta på någon annan sajt. Det är också en grundregel på Fotosidan att man skriver i sitt rätta namn. /admin
he he....har bara ett problem kvar. jag formatera just den där FAT partitionen på 1.96GB till NTFS....men nu ser jag bara en NTFS partition på 1.96GB i NTFS.....usb minnet är ju 16GB stort. så hur formaterar jag HELA usb minnet till NTFS 16GB igen ?????
går det att återtälla allt i Vista eller måste jag ha ett nytt program för återställa usb minnet till default
(som sagt så har jag rätt dålig koll med flash minnen)
Hard Disk Low Level Format Tool.....det ska tydligen nollställa usb minnet helt
går ej att fixa detta problem i Vista,(helt otroligt va bra Windows är...hhhmmm)
hitta ett (nytt) program some heter;Hard Disk Low Level Format Tool
http://hddguru.com/content/en/software/2006.04.12-HDD-Low-Level-Format-Tool/
det ska tydligen nollställa allting till default
@anton........går ej
Ot: Det är många som skriver om något internt PM-system. Mig veterligen finns inget sådant på fotosidan, endast en funktion för att skicka mail till medlemmar utan att de behöver skylta med sin mailaddress samt en gästboksfunktion. Har jag missat något? Har jag en massa meddelanden som ligger och väntar på svar någonstans?
Ot: Det är många som skriver om något internt PM-system. Mig veterligen finns inget sådant på fotosidan, endast en funktion för att skicka mail till medlemmar utan att de behöver skylta med sin mailaddress samt en gästboksfunktion. Har jag missat något? Har jag en massa meddelanden som ligger och väntar på svar någonstans?
japp. bränna sina bilder på en Dual DVD (eller vanlig DVD) är absolut det säkraste & bästa sättet
dessa Dual layer skivor har gått ner i pris rejält (även bra märken...Fuji t.e.x)
8.5GB rent minne till förfogande....much nicer then ordinary DVD.
...
fördelen med att bränna på DUAL layer skivor (22kr/st nuläget) är att du aldrig behöver oroa dig om att dom kan sabbas som usb minnen eller hårddiskar.